Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 199 .. 295 | ||
nimbini am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @pingu, han au 13 jahr pille gnoh! ich dänke nöd, dass es bi allne so isch, dass d'luscht verschwindet, aber bi mir isch es halt so gsi und ich han au immer dänkt, es stimmt öppis mit mir nöd und es isch ja leider nöd so es thema, wo meh mit fründinne bespricht, wil sich vieli lüüt schämed... sit ich aber offe drüber rede, merk ich immer meh, dass es anderne au so gaht! muess aber nöd immer a de pille liege, chan ja au si, dass im umfeld was nöd stimmt, stress mit em job oder wie au immer.... aber ich gange mal devo us, dass es bi mir a de pille gläge isch, wil ich ebe, sit ich sie nüme nimm, wieder vermehrt luscht han.... | ||
| ||
Cherita am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @all: Bei mir ist es so wie bei Sheilyn. Ich habe durch die Pille nicht weniger Lust auf Sex! Zuletzt bearbeitet am 18.01.12 14:57 | ||
pingu83 am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @nimbini, danke für dini wort | ||
nimbini am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @pingu, ja ich bin ebe früehner au so gsi! bin keis chind vo truurigkeit gsi und han mis läbe gläbt... sogar min maa isch ursprünglich en one-night-stand gsi | ||
laluna1712 am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Nimbini: mir gehts genau gleich um den ES herum, wirklich ganz schlimm, da wünscht man sich manchmal, man wäre nochmal 18 und ungebunden und könne rumflirten was das Zeug hält, gäll? | ||
saerli am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. neinei, ich würd pille au ned nur wäg de luscht absetze. aber ich wirde 30gi das jahr und mer hürote im herbst... es wär also ned schlimm weni nach de hochzit denn mal schwanger wirde. im gägeteil, ich wünsch es mir ja und es wird öpe zit | ||
sheilyn am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. saerli: das fend ech en sehr onqualifizierti ussag. also evt chonds ned drufab öb pille 5 oder 15 johr nemmsch, sondern eifach DAS hormon nemmsch ond die hend jo logischerwis sehr wohl uswerkige uf de körper. es heisst jo au dass de körper fascht 1 johr drah hed, bis er die ganzi pille verdaut hed ond usem körper gschafft hed. ond es chann au solang goh, bis mer weder en normale zyklus hed (natürli au länger, oder chörzer) vell fraue shcnalled (ond bereued) das erscht, wenns denn ebe noch de pille ned so lauft wie sie sech das vorgstellt hend... man lese im swissmom.ch s ged leider SEHR vell fraue, wos ebe so esch. bellastella: muahahaha, das hani scho oft dänkt. ben aber froh ben ech ned die einzig wink zu @cherita .oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie! | ||
saerli am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @ pingu... bi eus esch es ähnlich gsie. mi schatz esch afänglich "nur" en sexaffaire gsie... mer send den erst nach 4 johr zäme cho! | ||
nimbini am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @laluna, ui ja, genau so gahts mir im fall dänn amigs au! dänn dänk ich amigs, neeeei, ich wär so gern single, hihi! isch chli fies, aber gaht mer amigs würklich au eso.... hui min arme maa *g*! | ||
saerli am 18.01.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @ sheylin | ||
1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 199 .. 295 |