Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 221 .. 295 | ||
layonie am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Dia und Tara graaaaatuliere!!!! | ||
| ||
Schlumpf79 am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Dia: oh ich freu mi riesig für üch - gratuliere vo ganzem Herze zur Schwangerschaft!! Vorallem findes eifach wunderschön, dass din GG so hin und weg isch. Isch doch grad numal es super Gschänk!! Wie gahts dier so? Schriebsch au uf Swissmom? | ||
layonie am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Hey Schlumpf, dir en guete Endspurt, han grad gseh es isch ja gli so wiit!!!! | ||
Tara am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Hey Schlumpf. Toitoitoi für d'Geburt! Es isch es unbeschreiblichs Gfühl. Gnüss es | ||
dia nicht registriert am 14.06.2012Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Hihi danke vill mol, wo ich dr ss test gmacht und "pregnant"getande isch, ha ich grad an euch müesse dänke, wo mir gseit hän ich bi schwanger dazumal bindere diskussion!! | ||
dia nicht registriert am 14.06.2012Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Uhhh jo schlumpf, das ha ich no vergässe z schriebe: alles gueti für d geburt, jetzt tickt jo d uhr ganz lut. Ich hoff du muesch nüm lang warte... | ||
Schlumpf79 am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ier Liebe, danke vielmal für die liebe Wünsch für Geburt. Bi im Moment nu ganz ruhig. Was bi mer ja eher speziell isch, aber das chan ja nu ändere wenns de los gaht! | ||
jusi am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. dia: suuuper ps: mi gg het am 24.12. isch aso ä guäts datum | ||
Keks am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Layonie: Schön zghöre, dases Dir guet gaht Ich hoffe bi mir isch dän das au mal so Das chani mir no vorstelle, dases no schwierig isch sich für äs Spital z'entscheide. | ||
Schlumpf79 am 14.06.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Keks: danke dier vielmal!!! | ||
1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 221 .. 295 |