Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 225 .. 295 | ||
Proeschu am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. jusi: @Jusi Danke vellmol! | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 23.07.2012Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Dia: Cool.... I love pink...glaub mim GG würs au graue, wenns bi üs irgendwenn es Meitli wür geh | ||
dia nicht registriert am 23.07.2012Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Proeschu | ||
Proeschu am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Dia | ||
dia nicht registriert am 23.07.2012Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. haha, soo cool!!!! | ||
insomnia3 am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. So bi mir sötts nur no ca. e Wuche go, bis mir üsen Sunneschie chönd i de Arme halte. Chans chum erwarte. Langsam hanis gseh mit dickem Buch, mag jetzt nüme. Hans jetzt lang noch de Nierebeckeentzündige würklich sehr guet gha und d SS hani wieder chli besser vertreit, aber jetzt i de letzte Wuche gnüegelets doch langsam. Mis Gfühl seit mir aber, dass ich eher chli überträge (am nögste Suntig wär ET). Min Wunsch wär ja ehrlich gseit es 1. August-Chind Aber ebe, die chömet ja sowieso wenns wend! | ||
bergeri am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @insomnia: Das glaubi diar dass langsam gnuag hesch. 1. August wär denn cool. denn hetti ma immer frei am Geburi ohni dass ma bim schaffa denn amol müasst frei neh. | ||
Proeschu am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @insomnia | ||
Lula am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Insomnia, i gseh das aso wie Proeschu. U voraum si am 31. Juli vielne orte Füürwerk, weisch wie schön!! | ||
bergeri am 23.07.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Jo dr 31. wär natürlich au cool, das stimmt schu. | ||
1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 225 .. 295 |