Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. |
|
1 .. 85 .. 168 169 170 171 172 .. 234 .. 295
|
Vikunija am 18.10.2012
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Oje Dia, das het jetzt würklich nid müsse si! Chan dich verstah. Aber es isch scho wichtig das mer da druf jetzt lueged, so höchi Bluetzuckerwert chönd sehr schädlich si und vorallem di chline Keks isch ja ganz uf dich agwise. Ich dänke falls da würkli öbbis falsch golffe isch bim Tescht, wird mer das sicher bald usefinde. Lieber uf Nummer sicher gah, au wenns astrengend isch. Hoffe fescht für dich das du das nid bis endi SS musch mache und druck dr de Dume! Glaub der das vorallem das 2h nachem esse na schwierig isch zum dra dänke!
Aber viellicht en chline Iblick is Lebe vo mim Maa wo Diabets Typ 1 het.
Er muss au min 6x am Tag de Bluetzuckerspiegel messe. Das aber nu falls er nur 3 x öbbis isst am Tag. Denn muss er 2versch. Insulin sprütze, 1x Langziit und denn bi allem wo er isst wieder de Kohlehydrat entsprechend sprütze. Hinzue chömed na die blöde Unterzuckerige falls es mal nöd ganz stumme het oder de Körpfer dur Stress oder was au immer anderscht reagiert. Wie er sich da ganu fühlt weissi nöd, es isch denn extrem schwach, wenn de Wert sehr düüf isch zittered er, dörf ihn aunöd alange und es isch glaub als wärs der chotzübel. Denn brucht er ganz dringen Zucker!!! Suscht chas Lebensgföhrlich werde.
Leider hört das nie uf und er het das s Lebelang.....
Will dir überhaupt nid säge du söllsch ufhöre jommere. Chan dich voll und ganz verstah. Aber han dänkt viellicht nützts dir chli zum über de Ziitrahme vo paar Wuche hinwegluege ( es biz)
Liebi Griessli Vikunija
|
|
dia nicht registriert am 18.10.2012
Ohhh ihr liebe, danke vill mol für euri wort!
@insomnia Uhhh scho in dr 10w die diagnose? Zum glück sind dini wärt besser worde und hesch nüm die ganz zyt müesse mässe! Aber em lenny gohts jetzt guet oder? Er het nüd abbeko??
@vikunija Danke vill mol für din iblick vo dim maa! Ich bewundere all die lüt wo s läbelang drmit müen umgo... Ich dänk mir au, dass es sich bi mir ipändlet, aber es isch halt eifach dr erst "schock" und d umstellig! Ich lueg wie sich mini wärt entwickle, aber im nüchterne zuestand isch dr höchstwert 5,3 und ich ha 5,9 ka und jetzt ha ich immer 4,7! Aber du seisch es scho richtig, hauptsächlich gohts um mi keks und ich möcht dass es ihre guet goht...
@saerli Hey toll, dass de abgsetzt hesch! Es reagiere alli chli anderst. Ich ha nid zuegnoh, eifach schnäller fettigi hoor beko und grusigi hut! Aber es isch absehbar, isch nur am afang d umstellig! Toi toi toi!!
|
sheilyn am 18.10.2012
@dia ohje hoffe die ca. 10 woche gönd schneeeell ome ond du dörfsch dis chline gsonde schätzeli bald im arm ha ond die ganzi ss esch vergässe (also s negative ^^)
@saerli wass? secher? ou shit du...
ou super met de pelle! (also ohni ^^) ech han eifach vell schneller fettigi hoor becho... söscht garnix. han aber au nie en veränderig gspört wo ech t pelle damols ahfoh näh han. (han mi extra gachtet, well au so vell gschechtli ghört hesch ^^)
@me üüüüs gohts eifach noh wie vor SUPER! t milena esch scho öber 7 mönet alt, bis jetzt emmer gsond gsie, schreit nie, schloft guet, esst guet, hed 2 zähndli sett 1,5 mönet, esch eifach zocker süess, chrabbled wie en ragete, zeihd sech ah allem ufe it chnü ond is stoh..... ech chann ned mol öbertribe, well besser gohts garnömme! lool i weiss ned was säge. mer send uh glöcklech! dörf so witergoh!
Zuletzt bearbeitet am 18.10.12 17:04
|
Palchen am 18.10.2012
Oh nei Dia, was machsch au wieder für Sache! D'Hauptsach isch das es eu beidne süsch so wyt guet gaht und das wirsch selbst wenns bis am Schluss muesch mache au überstah - glaub fest a dich
Hey, nur no 10 Wuche - Wie die Zyt verflügt!
Wünsche eue no en ganz guete "churzwilige" Reste...
Lg Palchen
|
Palchen am 18.10.2012
@sheilyn So öpis ghört mr doch immer wieder gern - es freut mich das es eu so guet gaht und eui Bohne so fit isch
Lg Palchen
|
dorina am 18.10.2012
Ciao Zäma,
Liebi Dia erst zu dir; kann dir da voll und ganz nachfühlen, in allen Punkten war es auch bei mir ähnlich. Ich dachte mir nur noch "auch das noch". Wie bei Insomnia wurde es bei mir etwas früher als bei dir diagnostiziert, somit: wochenlanges Stechen, notieren, dran denken etc. Auch ich war bei dem ersten Test übermässig drüber so dass man den zweiten gar nicht mehr machen wollte. However, die Essensumstellung ist mir nicht leicht gefallen da ich Früchte allerart über alles liebe und Kilos davon täglich esse, das gleiche gilt für Milch und Yoghurt, Cornflakes etc... anfänglich konnte ich auch die Zuckerwerte nicht runterbringen und meine "tolle" Beraterin hatte dann noch geile Sprüche geklopft wie; sie weiss bei mir nicht mehr was sie noch tun solll und ob es sich bei meiner Schwangerschaft nicht um ein Wunschkind handeln würde? - da kannst dir vorstellen wie man auf so was reagiert.... Ich heulte dann auch m Auto... -Dia, lass dich nicht runterkriegen oder demoralisieren! Sobald meine Werte besser waren, müsste ich nicht mehr 6x Tag messen. Es ist immer lässssssstig aber nicht mehr so oft. Wenn deine Werte gut sind, frag deine Beraterin ob du die Messerei reduzieren kannst? Ich habe auch die Termine reduziert, auf einmal pro Monat und wenn ich dringende Fragen hatte, konnte ich anrufen oder eine Mail schicken. Das gleiche galt für die Ernährungsberatung, ich habe gesagt, dass ich es nicht mehr brauche, die Fahrerei ist ja noch ein weiterer Stress. Wie man hier schon geschrieben hat, das Baby und du werdet gleich nach seiner Geburt auf Zucker kontrolliert und das nötige wird unternommen und im Spital sieht man das Thema (solange Werte gut sind) sehr gelassen. - ich halte dir die Daumen und Wünsche vieeeeel Kraft und Ausdauer! Und.... Du bist nicht alleine;-) @vikunija, Chapeau für deinen Mann, und auch dir, man muss auch als Angehörige damit umgehen können.
@saerli, toi-toi-toi und ich hoffe, du wirst die Umstellung nicht negativ erleben (meine die körperliche Auswirkungen)
- bei mir.....bin eigentlich nur noch ein Schatten von mir selber....nach 2 Wochen mit Wehen in der ersten Klinik inkl. Max. Dosis von Wehenhemmer (die einen fix und Foxy machen da sie austrocknen, das Herz zum Rasen bringen, zitterig machen etc) musste ich dann notfallmässig (Krankenwagen mit Blaulicht...Lol) wegen starken Wehen alle 5 Min. Ins USZ verlegt werden. Da hat sich alles etwas beruhigt und wir versuchen die Wehenhemmer etwas zu reduzieren. Nur ist das USZ eine unpersönliche, stressige und unangenehme Irrrrrrrenanstalt und das macht mich auf die Dauer fertig und raubt mir die Kräfte. Das einzig positive: guten Ärzte und tolle Neonatologie.
Dem Baby geht es dafür gut, es wächst wie verrückt (ist jetzt bereits ein riesen Ding;-) Habe dank dem tollen Spitalessen bereits die ersten 3 kg. Abgenommen;-) (in der SSW Phase, wo man ja eigentlich nur noch zunimmt...;-). Morgen erreiche ich die ersehnte 34.0 SSW!!! Die letzte Woche der Organbildung, wonach man wirklich ausatmen kann. und gehe dann (wenn es mit der Reduktion der Wehenhemmer bis morgen weiterhin so klappt) am Samstag auf eigenen Wunsch Heim. Ja es mag, etwas hart klingen, mit 34 Wochen wäre es immer noch eine Frühgeburt, ich kann aber echt nicht mehr... Nach einem Monat liegen, wenig Schlaf in der Nacht und ständigem genervt sein,hier drin - bin ich mit den Kräften am Ende....und habe beschlossen, dass wenn das Baby gesund, ausreichend gross und der Arzt nicht stricto dagegen ist, der Natur ihren Lauf zu lassen, wir sehen was dann passieren wird auf alle Fälle denke ich, das nötigste für den kleinen getan zu haben und wenn es mir nicht mehr wohl ist, wird es auch ihm nicht gut gehen. Ich vermissen meinen kleinen Sohn unglaublich und Ich freue mich auf mein Heim, meine Familie, Etwas Ruhe und nächtlichen Schlaf etc, etc
So das wäre es, allen noch Schwangeren, alles, alles gute und passt schön auf euch auf - auch wenn ich nicht die erste und nicht die letzte bin, Wünsche ich es keinem, das durchzumachen....;-)
Liebi Grüessli Dorina
|
insomnia3 am 18.10.2012
Hey dia, ja am lenny gahts tiptop und er isch au nöd übermässig gross worde, aber nach de geburt messets hald es paar mal de zucker und das heisst jedes mal en picks is füessli und sie gebet im becherli chli milch was süst nöd machet. Ich denke wenn dini wert guet bliebet muesch nüme immer 6x messe. Wür das au so kommuniziere.
|
insomnia3 am 18.10.2012
Hey dia, ja am lenny gahts tiptop und er isch au nöd übermässig gross worde, aber nach de geburt messets hald es paar mal de zucker und das heisst jedes mal en picks is füessli und sie gebet im becherli chli milch was süst nöd machet. Ich denke wenn dini wert guet bliebet muesch nüme immer 6x messe. Wür das au so kommuniziere.
|
dorina am 18.10.2012
Hey sheilyn,
Freut mich, dass es bei euch so Super happy läuft! Gut so und weiter so machen! Kann dir aber nachfühlen, da es bei uns mit dem Kleinen auch so Super gut läuft und er einfach ein Riesen Schatz ist;-) - wir haben wohl die "Anfängermodele" bekommen;-)))
Grüessli Dorina
|
sheilyn am 18.10.2012
@dorina jo i ben uh froh ond schätzes also sehr! hätt nie met somene traumbaby grächned. mer gniesseds solangs NO so esch... mol luege wie lang. also üche esch emmerno so? macht mer hoffnig. s einzige wommer angscht macht esch das die witere baby's vo üs garnömm lieber chönd sie (also ned so lieb wärdet wie t milena ^^ hihi jetzt semmer nämmli verwöhnt! )
uiuiuiuiui du armi. das töhnt werkli horror! so reechtig verstoh chönd das evt scho ned alli (wie du seisch) aber die wenigste chönd sech wohl au i dini situation ineversetze wies DER goht, das esch absolut ned z onderschätze was du döremachsch (wie ech emr das vorstelle) ond drom esch das zomendescht emu för mech ok das du heigohsch! fende du hesch rächt. ond wer weiss, evt öbertreihsch am schloss plötzli no. (wärsch ned die 1.! könni au ^^ zerst mösse legge ond denn "öberträge"...) aaaaaaaaaaalles gueti i der ond dim buuchbewohner ond natürli de ganze familie!
|
|
1 .. 85 .. 168 169 170 171 172 .. 234 .. 295
|