Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 249 .. 295 | ||
Lula am 02.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Härzlechi Gratulation Amelie!! Das si doch mau gueti News ufs nöiie Jahr... | ||
| ||
Braut2013 am 02.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. So schön Amelie! Gratuliere ganz härzlech zur SS und wünschdr alles Guete! Das machtmr immer grad Muet, wenns bi de einte doch so schnäll geit | ||
Schlumpf79 am 02.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Mer hend im Juli ghürate und im August afe üebe. Pille hani im Oktober vorher scho abgsetzt, damit sich dr Zyklus ipendlet. Da drüber bini sehr froh gsi, da er sicher bis im März sehr unregelmässig gsi isch. Ich han vo Afang ah gluegt, wenn die beste Täg sind um GG zvernasche:-). Sicher nid die best Idee, da ich mich recht verstiift ha, drum bini numal glücklicher gsi dasses scho nach zwei ÜZ klappet het. Sind ier scho am üebe, Braut2013? | ||
bergeri am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Braut2013: Miar hüroten (jetz het i vor luter gwohnheit grad gschriba nögscht johr im Juli, drbi simmer jo zivil schu ghürota und zweitens isches jo jetz das Johr im Juli ) im Juli, also eba eigentlich sin miar schu ghürota aber plant isch z'grossa fest immer das Johr im Juli gsi. Eigentlich hen miar immer gseit i tuan jetz im Januar (also as halbs Johr vorher) d'Pilla absetza damit dr Körper Zit het zum sich bis denn ipendla. Irgendwenn vorletscht Johr im November (2011) hani denn kei Pillapackig meh dahei kha woni si wieder het müassa neh und denn hemmer gseit chumt miar löns, tüamer jetz schu absetza und verhüaten mit Kondom. Und irgendwenn im Mai hemmers ganz drufah cho loh und im Juni bini denn SS worda. | ||
snet am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Braut2013: Ich habe im August die Spirale abgesetzt und pünktlich 28 Tage danach das erste Mal meine Periode wieder gehabt. Die 2. Periode habe ich nicht bekommen, da ich da bereits schwanger war (ohne üben, aber mit Verhütungspanne), leider aber einen spontanen Abort schon in der 5. Woche gehabt. | ||
Proeschu am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Snet | ||
sheilyn am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @braut2013 | ||
Kate82 am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @snet: bin auch gerade etwas traurig.. ich wünsche euch, dass du bald nach eurer (hoffentlich wunderschönen) Hochzeit wieder schwanger wirst und dann das Glück später gesund in den Armen halten darfst. | ||
Braut2013 am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @ Snet: ou nei, das isch ja mega truurig. Tuetmr o u leid, dass dir das scho 2mal erläbt hei! Wünsche o ganz es schöns Hochzit und dass du när so schnäll schwanger wirsch wi dus dir wünschisch und s Chliine bi öich blibt!! | ||
Schlumpf79 am 03.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Snet: oje, duet mer riesig leid, dass ier 2so truurigi Erlebnis gha hend. Wünsche üch es wunderschöns Hochziit und dass er gli drnah wieder dörfet positiv teste und de das Schätzi au bi üch bliebt. Alles Gueti!!! | ||
1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 249 .. 295 |