Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 252 .. 295 | ||
engeli am 07.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Laluna: Ja wir haben die "richtige" Babyschale und keine Softtasche und ich finde sie wirklich sehr sehr praktisch. Schade, dass die Kleine wohl bald nicht mehr reinpasst (ist jetzt 4.5 Monate alt). | ||
| ||
Schlumpf79 am 07.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ich find üchi Diskussion grad eifach herrlich. Mag mich guet und vorallem gern a üsi oder vorallem mini Iichaufsorgie erinnere. Wo mer sZimmer, Kiwa und und und send gu chaufe resp. bstelle han ich gstrahlt wiene Maiechäfer (obwohls ja sehr tüür isch). Aber das Geld gidmer ja gern us. Mer hend üs dazumal zwüschem Teutonia und em Bugaboo müsse entscheide. Dr Bugaboo het de sRenne gmacht. Sini Wendigkeit und sGwicht sind genial und da mer viel idr Stadt unterwegs send, perfekt. | ||
Kate82 am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. heeey Nikki, so schöni News, ha au richtig freut, wenn e "Johrgangsbrut" schwanger isch. Und ehrlich gseit bini grad chli erliechteret, dass es bi euch au nid sofort igschlage het. Mir üebe zwar erscht sit churzem, aber i merk, aber vo mir us chönnt's sofort ischloh. Und ich ha zerscht gfunde, jojo, au wenn de das nid grad chunt | ||
sheilyn am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Schlumpf79: hihi mini gedanke! ^^ mer hend üs denn för de teutonie entschede ond denn no chorz spöter en babyjogger city select kauft (fascht besser wie teutonia, doh er eifach praktischer esch, aber weniger schön usgsehd för min gschmack ^^) sterilisator han ech im noch hinein kauft, doh ech ide (dampfchoch)töpf verschesse gfonde han!!! ^^ aber es hed eh jedes mami sini vor liebe! mer chann nüd pauschal säge!!! babywippe hed mer JEDES mami empfohle.. ech has de gröscht scheiss gfonde (ond mis töchterli au ^^) ond hends quasi nie chönne bruche. etc etc etc! vell spass bim shoppe! gänd ned z vell gäld us, es lohnt sech ned ... baby's bruched fascht nüd!!!!! | ||
laluna1712 am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Engeli: Handbremse plus Adapter habe ich ebenfalls mitbestellt | ||
engeli am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. ...Angelcare haben wir auch . Auch so etwas wo ich gedacht habe "das brauchst du ganz sicher nicht". Aber wenn das Baby dann mal da ist sieht es eben oft gaaaanz anders aus. Unser Baby hat schon sehr früh durchgeschlafen (mehr als 8 Stunden am Stück) und seit wir den haben kann auch ich endlich wieder ruhig schlafen... mein GG findet den natürlich total überflüssig aber ich bin nun mal leider eher ängstlich (war schon während der SS so...). | ||
laluna1712 am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @engeli: ich bin eigentlich überhaupt nicht der änstliche Typ, aber jedesmal wenn die Kinder, auf die ich aufgepasst habe (vorallem ganz Kleine), geschlafen hatte, wurde ich unsicher. Bin dann jeweils x-mal ins Zimmer um nachzuschauen ob sie noch atmen | ||
Schlumpf79 am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Sheilyn: | ||
dia nicht registriert am 08.01.2013Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Hihihi, schön die diskusione!! | ||
Schlumpf79 am 08.01.2013
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. @Dia: isch doch e super Variante mitem abpumpe. Klar ischs Ziitintensiver, aber wenn du drfür chli meh Nerve hesch, hesch definitiv gwunne. Und wie du schriebsch, so chan di GG au mal schöppele. Du machsch das super!!! | ||
1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 252 .. 295 |