Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 288 .. 295 | ||
Proeschu am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Die cheibe Glöscht... aso ich ha ned wörkli Glöscht, aber momentan seeeeeeehr gern Salat - i allne Variatione ¨ | ||
| ||
Lerch am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Härzlechi Gratulation a alli "nöi"-Schwangere | ||
Emma13 am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ich gsehns au so, ab und zue chan mär sich ganz sicher öpis gönne und ewigs drumumestudiere sött mär nöd, wenn mär s Gfühl het es passt, wieso verzichte? Aber besser druf achte isch ganz sicher guet. | ||
elea am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Proeschu:do machi grad met jo du hesch secher recht Lerch, me chasech do wahnsennig mache wenn me avoht Google. i ha aber ehrlech gseit so ke ahnig gha vorher, dassi mega verschrocke be wass me ned alles set miide. s problme esch bez, i ha of alles loscht wome ned doof, i wet bluetigs Steak, Tartar und brie i ha jetzt die letschte täg au thonbrötli gesse. ond ebe wenni das ned z oft mache esch das jo kes problem?! au met de wörst ond so blecki gaar nonid dorre. gester het mi maa chorizo gessse und i ha ke ahnig gha ob jez das goht oder ned. has em zwifelsfall eifach mol ned gesse.... aber ebe wenn me "neu" i das ine chont, eschs am afang scho recht öberwältigend ergendwie.... :) | ||
snet am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ich hab Dr. Google in dieser Schwangerschaft nicht befragt. Das stresst mich zu fest. Ich schaue einfach, dass ich nichts Rohes esse, aber sonst bin ich da nicht so versteift. | ||
Proeschu am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ich bin eben pos. auf Toxoplasmose... aber es muss jede für sich selbst entscheiden, wie sie es macht. Ich finde es einfach doof, wenn dann jemand "einen dummen Spruch macht", wenn ich etwas wegen der Schwangerschaft nicht essen möchte (so à la "jetzt stell dich nicht so an...") | ||
elea am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. jo das stemmt, denke das muess jedi selber för sech bestemme bi was si sech wohl füehlt. kolegin het sech au ab und zue es glas wii gönnt. ha Emmer gfonde, das goht me gar npt a, es esch ehre körper! und bem esse eschs eigentli au so... | ||
Emma13 am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Find au dass das niemert söll beurteile, schliessli isches euse Körper und mir wüsset wohl am beste was drin liit oder ebe nöd, ich finds wichtig dass märs nöd unterschätzt, aber mini FÄ het mär jetz idem Sinn au nüd "verbote" eifach gseit wasi nöd sött und adem halti mi au (meistens)... Aber ich muess au säge mir fallts extrem liecht uf all die Sache z'verzichte, s macht für mich darum kein grosse Unterschied... freu mi defür immer uf de Sunntig wenni mir ä grossi Tasse Milchkaffi mit Schuum gönne | ||
Proeschu am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. elea: Das send ebe au mini Gedanke - ond sooo lang esch jo die Ziit ned, womer chli muess druf luege ond för was | ||
elea am 19.06.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Emma, mi Espresso und emmi caffe latte Konsum hani jez au recht müsse ischrenke. aber da fallt mer jez eigentli au ned sooo schwer :) ebe metem esse dueni mi schweriger. aber denke das esch halt eifach au am afang bes me sech bez dra gwöhnt het? oder? :) | ||
1 .. 139 .. 276 277 278 279 280 .. 288 .. 295 |