Registrieren | Suche | Anmelden |
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. | ||
1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 290 .. 295 | ||
Braut2013 am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. hoi elea | ||
| ||
sonne13 am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. elea, de undersuech i de 12. woche isch sicher mit ultraschall für d nackefalte. denn gids "normalerwiis" no eine um die 20. wuche, de organultraschall. es gid natürli au ärzt wo eifach so immer eine möched (ohni en med. grund...), aber denn werdeds das sicher au so abrächne dass d chöschte ned a dir hange bliibed. es wird glaub ziemlich underschiedlich ghandhabt. "normalerwiis" wird süscht be de kontrolle (all 4 oder sogar meh, bzw weniger wuche - au wieder - je noch dem, das isch ned bi allne gliich ) de buuch usgmässe, abtaschtet und d härztönli vom chind glost. das macht au alles d hebamme be dene fraue, wo gwüssi oder fascht alli undersüech ned bim arzt, sondern ebe bi de hebamme möched. | ||
snet am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Also ich habe auch meine FA gefragt, ob ich die zusätzlichen US selbst bezahlen muss. Sie meinte mit meiner Vorgeschichte ganz sicher nicht und weil es halt unter Risikoschwangerschaft geht. Aber ich hatte bis jetzt auch schon 7 US und habe ca. alle 2 Wochen erneut einen US. Ich habe aus Krankenkassensicht aber schon gehört, dass die Abrechnungen gar nicht genau auseinander genommen werden, weil der Aufwand sich gar nicht lohnen würde. | ||
elea am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. hallo maslergirl. wi wiit besch de du scho die Schwangerschaft? Zuletzt bearbeitet am 14.07.14 15:50 | ||
Emma13 am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ich han kei Risikoschwangerschaft aber han glich bi jedem Untersuech en US, ide Regel findet d Kontrolle alli 4-5 Wuche statt, drum an sich het mär nöd sooo viel Kontrolle (aber wür jetzt scho säge meh wie 7) aber jedes mal mit US, sie tüends eifach so abrechne, dass das automatisch über d KK lauft, also ich han no nie ä Rechnig übercho. Kenns au bi andere Kollegine nöd andersch, klar ischs vo Arzt zu Arzt verschiede, aber bi mir isch immer en usfüehrliche US debi, Herztönli lose und Messige vorneh (wie gross/schwer isch s Chindli etc.) Di grosse Untersüech, ebe d Nackefaltemessig ide 12. und s Organscreenig ide 20. SSW gönd bitz länger und die ganz sicher via Ultraschall.. | ||
maslergirl am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Ech be jetzt i de 33. Woche, es goht aso nöm so lang Jo, be mer esch alles bes etz zahlt worde (ech be au nome allgemein versecheret). Die einzig rächnig woni glaubs becho ha esch au so e labor-rächnig gsi wäge bakterie, aber das send vellecht 40.- oder 50.- gsi. | ||
Emma13 am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. elea, ich bin au allgemein versicheret und han au scho Labor-Rechnige übercho, han aber alles de KK igschickt und bis jetzt kein Rappe zahlt, s lauft alles über d Schwangerschaft, ich glaub muesch der da kei Sorge mache (gilt übrigens au bim Geburtsvorbereitskurs oder Schwangerschaftsyoga/Gymnastik etc.) je nach dem wie du halt versicheret bisch | ||
elea am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. merci vell vell mol euch!!! i be jetzt wörkli recht beruhigt! ha scho denkt, obi echte s huehn be dassi "nor" allgemein versicheret be ond jez d quittig muss deför zahle! | ||
Emma13 am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. Nei nei, muesch kei Angst ha... ich glaube es gitt no viel vo "nur" allgmein versicheret sind :) | ||
elea am 14.07.2014
Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc. ah das het glaub d nemo oder so am samschtig verzellt genau. dass au das wo ned nüt met de ss ztue het öbernoh wird... | ||
1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 290 .. 295 |