** Silca`s Traumhochzeit ** |
|
1 2 3
|
laluna1712 am 16.08.2012
Re: ** Silca`s Traumhochzeit **
Hey Silca
Herzliche Gratulation zur Hochzeit und vielen Dank für deinen Bericht. Ich wünsche euch alles Gute für den gemeinsamen Weg.
Konntest du die Autoschleifen eigenlich gebrauchen?
|
|
Steph nicht registriert am 16.08.2012
Hallo Silca
Ich gratulier Euch zur Hochzit wünsch Euch alles Gueti und numme s`aller Beschti. Dangge für den schön bricht, tönt wirklich nachem perfekte Daag. Schön händrs könne gniesse.
Aber am 5.45h ufstoh, puhhhh huet ab! Ok, ob ich den länger könnt schloofe, isch froglich.
Freu mi für Euch, bin gspannt uf d`Föteli
Griessli
|
Daninici10 nicht registriert am 16.08.2012
I gratulier eu ganz herzlich und wünsch eu alles alles Guete
Sehr schöne Bricht und s Bild isch en Traum Bi gspannt uf meh
Liebi Grüess
|
Cylli81 am 16.08.2012
Herzlichi Gratulation Silca
Viele Dank für din wunderschöne Bricht und no schönere Föteli. Traumhaft!
Liebs Grüessli Cylli
|
sayna am 16.08.2012
Hach es isch würkli eifach wunder wunderschön! Mit sooooovil Hüenerhuut!
|
Proeschu am 16.08.2012
@Silca
Danke för de tolli Bricht ond das schöne Foti! Keis Wonder, händ alli (Tierli) a dis Kleid welle Alles Gueti oi beidne!
|
jusi am 17.08.2012
auch von mir noch alles gute silca, gratuliere euch beiden! vielen dank für den fröhlichen bericht und das hammer foto... ich hoffe, es gibt noch mehr
|
Lula am 18.08.2012
Danke für Din schön Bricht! Isch wunderschön, u sFoti isch u speziell, aber total guet!
(Wo ni dr Bricht zerschte mau gläse ha, bini im Vereinslokal gsi, u has mim Schatz grinsend verzellt wenn Du ufstande bisch, da meint doch er, "da schlafisch ja Du scho um Mitternacht..:" )
|
Seechind84 am 21.08.2012
Wow Silca
Habs nach der Hochzeit erst jetzt geschafft wieder hierher zu kommen. Dir und deinem GG noch alles Liebe zur Hochzeit.
Danke für das schöne Bild. Gefällt mir meeega. Wären wir zum Fotoshooting in der Schweiz gewesen hätte ich gerne etws mit Apfelbäumen oder auch so ländlich gehabt.. Aber es ist gut wie es ist. Ich habs heute auch endlich geschafft meinen Bericht einzustellen..
|
dia nicht registriert am 22.08.2012
Liebi Silca!
Alles Liebi au vo mir und das Föteli isch traumhaft!!! S Kleid isch jo e Traum, seht mes au no vo vorne????? "gwunderbin"
Lg, dia
|
|
1 2 3
|