Registrieren | Suche | Anmelden |
18.6 ein veregneter Traumtag | ||
1 2 3 | ||
elchalten am 24.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag liebe lubelit, | ||
| ||
Schnubel nicht registriert am 24.06.2011Re: 18.6 ein veregneter Traumtag Herzlichen Glückwunsch und alles Gute für die Zukunft. | ||
Proeschu am 27.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag @Lubetli | ||
livipivi nicht registriert am 28.06.2011Re: 18.6 ein veregneter Traumtag Hallo Lubetli, wow dein Kleid ist der Wahnsinn- mega toll!!! Danke für den emotionalen Bericht und ich freue mich das ihr die Feier trotz Regen und Pännchen so genossen habt. Alles Liebe für den weiteren Eheweg und lieber Gruss | ||
schanine am 28.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag Liebe Lubelti | ||
Veligandu am 30.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag Eso cool, dü bisch also öi en Walliseri, hä bis etze gmeint ich wäri d'einiziga. (Hä emal eppis in Dialäkt gschribe und die meischte hent gmeint, dass schi das nit wirklich güet chenni läse, darum hänis de lah sii). | ||
Bussi am 30.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag Uii, dein Kleid ist der Wahnsinn! Gefällt mir richtig guuut | ||
Lubelti am 30.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag Veligandu: @Velingandu Naja Walliseri jätz de schu halt igheiratets, ich bi eigentli vo Bäru und ich gibu mier jetz gat änds mieh mit schribu will ich eigentli immer no chli bäruditsch düe redu und schribu. Aber nach 5 Jahr chanis scho nid schlächt. Ja mis Mandji het unedingt nid wöue im Winter uf der Skipischte hürate will de ds Wätter im Summer schöner ischt Aber ig ha vom Räge nid viel gmerkt und dir heit der Tag ja ou chönne gniesse mir si ja im Restaurant eh am schärme gsi und bim Apero ou. Und no öppis zu mim 1.te bechonige Sms vo mim jitzige Ma nei ig ha des dräit und kehrt und gmacht und ha glich nur jedes 2te Wort verstande. Jitze bin "iheimisch" und verstah fasch alls aber äbe nach 5 Jahr üebe. und no witers au aui andere: Danke ig bi mi im mim Chleid pudelwohl gsi obwohl ig scho sit 10 Jahr bekendende Hoseträger bi. Und Tanze isch nid müglech gsi es het e Sicherheitsabstand vo ca 1m brucht dassmer niemer isch drufgstande de heimer de der Äntetanz als Hochzitstanz gno und üs lieber em Ässe und Trinke gwidmet. Und mis Chleid wäri verchäuflech | ||
Taft nicht registriert am 30.06.2011Re: 18.6 ein veregneter Traumtag ALLES GUTE ZUR HOCHZEIT !!! Zuletzt bearbeitet am 30.06.2011 | ||
Tiffany-Girl am 30.06.2011
Re: 18.6 ein veregneter Traumtag @Veligandu: Aso ich bin voll Fan vom Wallis und em Walliser-Dütsch, mir hätts mega gfalle, dass Du so gschriebe häsch ! | ||
1 2 3 |