Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen |
|
1 .. 10 .. 17 18 19 20 21
|
Lula am 11.07.2012
Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen
Wow, mir hets gad Hüehnerhuut über Körper gjagt. Wunderschön Din Bricht, stuune immer wieder ab wieviu Kraft so ne chline Mönsch cha ha. Hoffe er erholt sech guet u Dir chöit Zyt gniesse!
Het aso mega härzigi Fotis drbi, merci viu mau dürs zeige!!
|
|
LucyLu am 11.07.2012
Liebe Blumenfee
Auch mir ist es kalt den Rücken runter gelaufen als ich deinen Bericht las. Schön das es immer wieder solche wunder gibt. Ich Wünsche dem kleinen Mann weiterhin viel Kraft und der ganze Familie alles Liebe und Gute!
Danke fürs teilen.
Herzlichst, LucyLu
|
Proeschu am 12.07.2012
@Blumefee
Waaaaaaas, ALTI Brüütlis
Ganz herzigi Föteli, vor allem s'letschte esch öbersüess! Alles Gueti!
01. & 04. Juni 2011
|
jusi am 12.07.2012
wow bluemefee, jetzt hets mi au grad tschuderet... i hoff dass är sich vo allem ganz guät erholt! gniässets kennelernä und nummä s bescht und vill gsundhäit für öich
|
Palchen am 12.07.2012
Liebei Blumenfee
Erstmal herzliche Glückwunsch zu eurem Sohnemann! Toll das er sich so tapfer zurück gekämpft hat. Auch für die Zukunft wünsche ich ihm und deiner ganzen Familie alles Gute.
@Alti Brüttlis Alt isch immer Asichtsach
Lg Palchen
|
MaLu am 12.07.2012
liebi bluemefee! zersch mal ganz herzlichi gratulation zu euem prinz! i bi säuber mama und ha o gred hüenerhut und es tränli übercho, woni di briicht gläsä ha! i hoffe ganz fest für euch, dass sich de chly mah schnäu und guet erholt und dir ganz viel freud zämä heit! i bi o jede tag froh, dass mini jungs so gueti schutzengle hei und mir so viel glück, mit ihne dörfe zämäzsi!
|
Arwalds_Braut am 12.07.2012
Jö, so ne härzige! Wünsche euch alles Gueti und as sich euches Buebli witrhin so guet vo sim schwirige Start is Läbe erholt!
|
Lerch am 12.07.2012
Liebi Bluemefee,
Ganz härzlechi Gratulation zu euem Bueb! I wünsche euch gueti Erholig u nume z`Allerbest für d`Zuekunft!!!
|
toluwu nicht registriert am 12.07.2012
Liebe Bluemefee
auch ich wünsche Dir und Deiner Familie weiterhin alles alles Gute! Ich bin auch immer wieder erstaunt, wie so kleine Wunder einen so grossen Lebenswillen entwickeln können!
|
Blumenfee am 16.07.2012
Merci vil mal! Ja äs isch ächt äs riiisä Wunder das är no bi üs isch! Mir hätte nie drmit grächnet......
z'schlimschte am Muetter/Eltere si isch eifach das eim z'wichtigschte fom Läbe cha gno wärde, alles wo forhär wichtig gsi isch wird jetz unwichtig. Dr zämehalt ir Familie isch eifach das wome brucht u eim stützt
Dr Janis isch eifach wunderbar, o wener fasch 24 stund im Tragtuech isch u vil grännet. Aber sini Liebi isch mit nüt z'ersetze.
O di Grosse zwöi si mega härzig u hei ä u fröid am Janis si hälfe mr wosi chöi! äs si eifach di momänte wome sech dra erinneret winer is Läbe startet isch, de chunt dä schmärz widr zrüg u lat eim chuum la schnuufe..... aber o das ghört halt zu sire/üsere gschicht
lg Bluemefee
|
|
1 .. 10 .. 17 18 19 20 21
|