Dänu's romantische Stadthochzeit |
|
1 .. 4 5 6 7 8 9
|
daenu16 am 29.01.2014
Re: Dänu's romantische Stadthochzeit
Unne gsehnder dBilder vode Frisur/Makeup
Isch super gsi, wieder sehr professionell und unterstützend. Mir hend etz au e gnaui Priisvorstellig wases am Schluss wird insgesamt choschte (da hani no wichtig gfunde). Gseht folgendermasse us (wenis no richtig im Chopf ha. Sie schicked ebe no sProtokoll)
18:15 Empfang nach der Schifffahrt (kleine Häppli und Virgin Caipirinhas)
18:50 Begeben wir uns in den Bankettsaal
19:15 Gemischter Salat mit gerösteten Kernen
19:45 Karotten-Curry-Süppchen mit Thunfischspiess
denn chli Pause
21:00 Hauptgang: Rinderfilet in Kräuterkruste an Balsamico-Glasur, mit Kartoffelgratin und Gemüse (sie schöpfed denn no Biilage noche)
und denn so am halb 11/11fi Desserbuffet: weisse und dunkle Schockoladenmousse, Gebrannte Creme, Fruchtsalat, Panna Cotta, kleine Schnittchen (so wie Cremeschnittli), und Glacepyramide mit Wunderkerzen! Juhuuu
|
|
lil.lian am 29.01.2014
Häsch di aso definitiv entschiede wege de Frisur Woooow es gseht super us :) Voll härzig. Und serste Föteli isch ja fantastisch hihi
|
_janedoe am 29.01.2014
Mhhhhhmmmmm darfi cho go mitesse??? *yummiiiiiiiiiie*
|
LaMariee am 29.01.2014
Mega schön dini Frisur finges schön mit dä Löckli u schön natürlech...
|
Pfingstrose am 29.01.2014
Daenu: Ganz e herzigi Frisur! Gseht richtig schön us und staht dir super!
|
Lula am 30.01.2014
mhhhh, tönt fein öiches Menu!
U danke viu mau für dFöteli, dFrisur chunnt Dir sehr guet!
|
daenu16 am 30.01.2014
Lilian: haha, du meinsch sGrimasseföteli mit miniere Kosmetikerin
all: Danke vielmol ihr Liebe. Di einte wüssed jo no wie schwer ich mich tue han mit de Entscheidig.
Jane und Lula: mmmh, ja i freu mi scho mega zum das leckere Menü z'esse!
Makeup: Gseht mer nöd gad soooo guet uf de Föteli und mir hends jo noher grad wieder wegputzt, damits GG nöd gseht. Aber uf dem Foto gseht mers bitz
|
Taeboyana am 31.01.2014
U schöni Frisur und Makeup, daenu, gsehsch super us!! Da chasch di würklech freue, ufs Ässe ou!
|
daenu16 am 09.02.2014
GG isch leider nöd verschoont bliebe vode aktuelle Grippewelle, und ich han drum Ziit zum Bastle a dem Sunntig. d'Gaschtgschenk/Platz"chärtli" (Töpfli mit Kresse) sind nonig ganz fertig gsi. s'letscht mal hani mitere Fründin zämä d'Terracotta-Töpfli mit Spitze beklebt und dNäme vode Gäscht so uf Holzstäbli klebt. Hüt hani usgstanzti Herzli (wo DANKE druf stoht) uf Holzstäbli klebt. Usserdem hani alli gsammlete Fläschli zellt und schomal welle mit Spitzebändli verziehre. Die Väsli sind aber zum Teil chli dreckig und agstaubt...und werded im Schrank bis i 62 Täg sicher nöd süüberer. Mues das wohl eher paar Tag vorem HZ mache.
|
Sue87 am 10.02.2014
ou super die Fläschli wotsch die nöime de mit Blüemli fülle als Tischdeko?
|
|
1 .. 4 5 6 7 8 9
|