Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 23 .. 31
elea  am 25.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

s beschte hochzits datum öberhaupt eve!!
de chleiderbögel esch mega cool ond de hoodie en absolute traum!!!!!!!!! verstohni dasdd freud hesch!! merci förs teile! wörkli mega tolli sache!!!
hesch de hoodie bide stefanie walker (etsy) bstellt? döfi froge wievell dasd zahlt hesch?

valey  am 25.04.2013

sooooooooo schön

de hoodie isch ja de hammer!! wett auuuu
wievel hed de kostet??

Eve777  am 25.04.2013

Hallöchen zäme

Jo klar gäll s beste Datum wo's geht Elea .

Genau ich ha de Hoodie bi de Stephanie Walker bstellt, aso cha wörkli nur Positivs säge über sie. Ich ha sie zerst agfrogt gha öb sie au Ä/Ö/Ü Zeiche cha mache will mi künftig Name ebe so öpis drin het, uf das het sie mir innert 2 Stund zrugggschriebe, esch überhaupt keis Problem für sie zum mache . Vo de Bstellig ah bis ich ne gha ha esch es echli meh als 2 Woche gange, findi also supi . Ich ha mit verschicke 64 Doller zahlt, also um die 60 Franke umgrächnet. Zollgebühre hani bis jetzt nüt müesse zahle, hmm ev. chunt do mol no e Rächnig das weisi nie wies lauft.

De Chleiderbügel hani über duartespecialgifts kauft, het mit Versand 46 Doller kostet.

Klar hani mir au dänkt irgendwie beni doch gaga so Züüg go bstelle, aber es het mi eifach gflasht und drum hanis denn eifach bstellt .

Zuletzt bearbeitet am 25.04.13 14:20

valey  am 25.04.2013

ey eve
isches de?
http://www.etsy.com/listing/99665299/one...hop_home_active

und was muesch ehre alles ahgeh?

Eve777  am 25.04.2013

Übrigens: ha scho vo paarne gläse dass sie lang nach de Bstellig nüt ghört hege, aso ich ha eifach grad bim bstelle im Bemerkigsfäldli agä wie ichs mit de Farbe gärn hätti und weli Schrift etc., uf das abe hani am nächste Tag vo ehre im Postfach bi Etsy e Nochricht din gha mit em Layout öbs so stimmt für mi. Esch also eso ganz zackig gange.

Grössemässig hani mi ned traut es S z bstelle wili dänkt ha wenns mir denn zu knapp esch schissts mi ah. Dänke aber es S wär voll oke gsi, has jetzt im M bstellt und esch mir eher chli gross, aber macht au nüüt, e Hoodie söll jo au bequem sii .

Eve777  am 25.04.2013

Jo genau de Shop esch es. Bi de Bilder gsehsch die verschiedene Arte vo Muster und Schriftarte etc. wo'd drus chasch usläse. Aso wenns öpis hilft chani sust de Text poste wo ich ehre drido ha mit mine Agabe (aso esch sicher ned perfekts Änglisch aber sie het alles verstande *g*).

valey  am 25.04.2013

uii jaa gerne Eve :)) de chanis ehre grad schicke :D

Eve777  am 25.04.2013

Also ich ha ehre das is Bemerkigsfäld ineto gha (de Hinter Teil vom Hoodie gsänd ehr jo uf mim Föteli, vorne druf hani eusi Initiale loh druftue wie uf dem Muster uf ehrere Shop-Page):

Dear Stephanie

Here's my order :-):

- Design choice back: Royal Crown
- Desing left side front: initials like on the sample of your shop-page
- Font type: Notnorval
- Thread color: silver(crown) and pink (text) as seen on the sample of the Design "Roylal Crown"
- Personalized information: Est. 2013, Mrs. NAME initials for the front: INITIALE AGÄ

I'm so happy I found your cool shop and I am looking forward to get my wedding sweatshirt :-).

All the best for you,

elea  am 25.04.2013

merci eve förs poste vo dim bstellttext!!! hami ebe nie recht deför gha das zbstelle welli i doch ned english cha schribe!!! besch e reese schatz merci!!

Eve777  am 25.04.2013

Jö Elea jo das verstohni, wörd au ned gärn neume bstelle wo ich z.B. müesst uf Spanisch oder weiss ich wie schriebe. Aso wie gseit bi mir hets so suuper klappt und ha sie echt e nätti gfunde .

1 .. 10 11 12 13 14 .. 23 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.