Registrieren | Suche | Anmelden |
Eve's Hochzeitsvorbereitungen | ||
1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 24 .. 31 | ||
Eve777 am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Jo mega, vorallem wär mir d Zyyt langsam devo gloffe, will am 21.6. hani de Abstecktermin vom Chleid und bis denn hani jo müesse Schueh ha damit sie d Längi richtig chöne abstecke. Du hesch doch au megaaaa schöni Schueh gfunde gäll wo glaub zu de Schleife a dim Chleid passe wenni mi rächt erinnere ? Ha gmeint ich hegi mol öpis im Brüt2013 Tread gseh gha . | ||
| ||
elea am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen jo genau, mini schueh hend di glich farb wis band a mim chleid! vom schnitt her ähnlich wi dini eifach vore bide zeche offe! dorom gfallt mer din schueh au so guet | ||
apple-pie am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen WOW, die ersten Schuhe sind sooooooo schön, würde ich mir auch kaufen! | ||
Eve777 am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Merci vilmol Apple-Pie . | ||
elea am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen hihi eve i ha au ganz ähnlichi wönsch gha för mis zivile chleid. au am liebste wiis ond so chli öpis schön sommerlichs. ha au es super tolls gseh (linea raffaeli) aber das esch fast so tür gsi wie mis eigentliche hochzitschleid. ond das cha ond wett i mer eifach ned leischte! i ha emmer denkt i chaufe denn em modissa eis (die hend so schni chleidli). jez hani mi aber dezue entschlosse es chleid azlegge woni vor 2 johr mol spontan en zöri kauft ha. es esch ganz ganz hell grüen, one shoulder ond us siide met enre blueme am träger.. ond dezue leggi s original wiise band vo mim hochzitschleid a ide taille ond dezue wiisi peeptoes! cha ders soscht per PN schecke went wetsch | ||
Eve777 am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Ou das tönt jo mega schön, das gseht sicher meegaaaa toll us , PN wär natürli mega . | ||
elea am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen PN hani deer gscheckt! | ||
Eve777 am 13.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Hihi jo genau s zivile hämmer e Wuche vorhär am 14.09. . Aso vo dem här hani ächt no easyyyy Zyyt . | ||
Eve777 am 14.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Ouuu jetzt beni weder mol uf Etsy goge umesurfe, gföhrlichi Sach . Jetzt hani es Chleidli gseh wo mir meegaaa wörd gfalle für die zivili Hochzyyt, wörds denn eifafch in wyss bstelle. Ev. wog ichs und bstelles tatsächlich, no risk no fun oder so . | ||
elea am 14.05.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen wooooooonderschön! i liebes! | ||
1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 24 .. 31 |