Registrieren | Suche | ![]() |
Eve's Hochzeitsvorbereitungen | ||
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 26 .. 31 | ||
valey ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen woow die amulett gsehnd ja mega mega schön us :D | ||
| ||
sonne13 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen sägs ned valey, ich cha mi ned entscheide!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Hihi Sonne jo s esch mir imfall vor dem ganze Hochzyytszüüg glich gange, ha mi nie traut öpis im Usland bstelle und wenn denn allerhöchstens mol öpis us Dütschland | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen @valley jo mir händ sie au mega gfalle | ||
valey ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen jaaa die gsehnd sicher guet us in echt... | ||
sonne13 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen es isch sooo schwierig!!! | ||
valey ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen gaaanz schön | ||
sonne13 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen danke valey | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Hihi das hätti imfall au fast bstellt gha Zuletzt bearbeitet am 17.05.13 09:08 | ||
sonne13 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen hihi eve, das isch jo witzig! ich dänk ich frog denn no obs möglich wär mit eme violette steinli, denn würds sogar perfekt zum farbkonzept passe. obwohl das jo eigentli ned wichtig isch unds mir au so suuuper guet gfallt! denn fühl ich mich jetzt also gnueg bestätigt zum das bstelle | ||
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 26 .. 31 |