Registrieren | Suche | Anmelden |
Eve's Hochzeitsvorbereitungen | ||
1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 31 | ||
apple-pie am 10.06.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Soooooooooo hüüüüüübsch! | ||
| ||
Eve777 am 10.06.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Merci vilmol apple megaaaa lieb ! | ||
Eve777 am 10.06.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Mues das jetzt eifach neume ufschriebe will ich sooo Freud ha . Mir händ gester euses 10-jährige gfiiret und ich ha für mi GG und mich vom Samstig ufe Sunntig e Übernachtig inkl. Znachtässe imene mega schöne Hotel i de Bärge buecht gha. Denn het er mir als Überraschig e meegaaa schöne Ring gschänkt uf euses Jubiläum wo zu mim Ehe- und Verlobigsring passt . Er esch ganz fiin und het so bis id Hälfti chlini Diamäntli igfasst, meegaaaa schön I love it . | ||
autumn_bride am 11.06.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen jööö eve das isch ja mega härzig | ||
apple-pie am 11.06.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Glückwunsch zum 10 jährigem. Das hört sich wirklich schön an und wirklich herzig von deinem GG dir den Ring zu schneken ! | ||
Eve777 am 08.07.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Jupiiii ich ha mini Brutchleiderbox übercho am Wucheändi, glieferet gsi wär sie scho länger aber dä wo ich sie anebstellt ha het sie immer vergässe mitznä *g*. Uf jede Fall bini total happy demet, finde sie super schön und glaube mis Chleid söt au dripasse . | ||
elea am 08.07.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen wow di box gseht hammer schön us!! wett denn au onbedengt so eini!!! wasch hesch denn du jetzt före grössi bstellt weni döf froge? | ||
Eve777 am 08.07.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Merci vilmol ha au mega Freud dra ! Ich ha e "extragrosse Brautkleiderbox" bstellt für 81 Euro will mis Chleid so viel Schichte het und ich Angst gha ha dass es i die ander ned wörd dripasse. Tue sust denn ev. mim GG si Azug au grad mit dri wenns no Platz het . | ||
elea am 08.07.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen jo verstohni dasd freud hesch!!! esch natürli mega schön wens chleid au en sone tolli verpackig het! :) | ||
apple-pie am 08.07.2013
Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen @Eve | ||
1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 31 |