Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 31
Eve777  am 09.07.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

@apple, vielen Dank so lieb von dir . Ja ich finde halt einfach immer, wenn man Kinder dabei hat sollte man doch auch auf ihre Bedürfnisse Rücksicht nehmen. Klar ist es unsere Hochzeit und keine Kinderparty, aber ich mache solche Sachen total gerne und glaube jedes Kind freut sich, wenn es etwas persönliches erhält und die Eltern sind wahrscheinlich auch froh, wenn es was zu knabbern gibt für die Kleinen falls sie selbst nicht daran denken etwas mitzunehmen. Ausserdem hab ich alle Kids die an diesem Tag dabei sind total lieb und freue mich mega dass sie bei unserer Hochzeit dabei sind und es ist mir wichtig, dass sie sich willkommen und wohl fühlen .

apple-pie  am 09.07.2013

Finde ich echt toll! Kinder haben auch gar nicht so die Ausdauer wie Erwachsene, da ist es echt praktisch was für sie dabei zu haben!
Wir haben ja auch die gothic HZ, aber die Kinder bekommen ihren eigenen Tisch, der dann auch kindergerecht ist. Eventuell noch ne Spielecke gegen die Langeweile!

Sterndli04  am 10.07.2013

Hey Du :)

Ez muni glich mal nachefrage.. Hesch du mis Mail mit de Fotis becho?
Wünsche dir en schöne Tag.

Liebs Grüessli

Eve777  am 10.07.2013

Hallo Sterndli

Jo ich ha dir jo no zruggschriebe gha, hesch keis Mail übercho ? Ich bi ändli Juli mol i eusere Location uns gseh denn öb d Husse wörde zu dene Stüehl go wo mir det händ und wörd mi denn wieder mälde bi dir . liebs Grüesslis

Eve777  am 31.07.2013

Sooo gester wieder öpis meh erlediget, d Lunchböxli für d Chinder sind jetzt au parat, mues sie denn nur no mit Snacks für d Chile fülle .

Jetzt sötte mir eus denn mol ad Gastgschänkli mache, langsam aber sicher rückts nöcher, d Zyyt lauft und lauft.....

Sue87  am 31.07.2013

jööh Eve das isch e härzigi Idee.....hesch die selber bemalt? bechöme si die für während de Trauung?;O)

Eve777  am 31.07.2013

Merci vilmol Sue , jo die hani sälber agmolt, ha eifach mit Vorlage gschafft sust hättis also sicher ned eso anebecho *g*. Jo genau, d Gäst besammle sich ebe zwüsche 12i und 1 und denn goht am 2 d Chile los, denn hani dänkt so wie ich d Kids kenne wänd sie denn vorhär allwäg ned Zmittag ässe sondern händ allwäg genau denn Hunger, wenns ebe nüt z Ässe umehet. Dorom hämmer gfunde als Überbrückig bis zum Apéro nach de Chile mache mir das .

Sue87  am 05.08.2013

Das findi une härzigi Idee....Dafi frage was dir so dritüet?

Eve777  am 05.08.2013

Euse Tätschmeister het eus drufglüpft und mir händ grad gfunde doch das esch e gueti Aregig das mache mir . Ich weiss es gar nonig genau, ha dänkt ich luege dass es sicher paar Darvida oder so drin het, ev. e chline Öpfel oder paar Rüebli Stückli, das händ glaub alli Chinder gärn. Eifach sicher nüt wo cha schmelze oder sost irgendwie kläbrig wird .

Eve777  am 09.08.2013

So do tuenis au no dri: Do ich mi spontan ines anders Chleid für eusi standesamtlichi Hochzyyt verliebt ha hät ich jetzt s erste Chleid woni uf Etsy kauft gha ha förig und wörds verchaufe (Fötelis etc. sind i dem Tread uf Siite 21).

Verchaufspriis: Fr. 50.00

Bi Interesse bitte PN a mich, danke .

Und das esch mis neue Chleid woni als Schnäppchen kauft ha gester im Feldpausch .

1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.