Registrieren | Suche | ![]() |
Eve's Hochzeitsvorbereitungen | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 31 | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Sooo tue do mi eignig Tread no ergänze mit de Gastgschänkli. Ha gester no so härzigi Stoffbüechli kauft für die ganz chline vo eusne Gäst. Für die ältere Kids gehts "Zauberstäb" und PEZ-Spänder und für die Erwachsene es Tütli mit Zuetate fürs Liebesrezept. D Gstaltig etc. esch aber au det no im Gang, bi chli am umeteste was am beste usgseht, au zum d Fläschli aschriebe etc., do muesi mol paar verschiedeni Prototype mache. | ||
| ||
apple-pie ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Die Geschenke sind super süüss für die Kinder, da werden sie sich bestimmt freuen! | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Dankeeee | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen So über das Osterweek-end hämmer rächt viel Sache anebecho. Am Samstig simmer no imene Bluemelade gsi zum e 2. Offerte ihole und ich ha det eifach es super Gfühl und glaube die händ total verstande was eus vorschwebt und gfallt. Im erste Bluemelade wo mir gsi sind hani irgendwie die ganz Zyyt dänkt, dass die eifach e andere Stil händ und denn glaub d Deko ned eso usechunt wie mirs gärn hätte, bi jetzt richtig froh dass mir no neume andersch anesind | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Das wäre eusi Cherzegläsli und s erste Drohthärzmuster wo mi GG gmacht het | ||
valey ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen woow woow ganz schön :D | ||
sonne13 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen jey eve777, du hürotisch i de seerose?!? cool! ich goh morn det hi goh probeässe Zuletzt bearbeitet am 02.04.13 14:06 | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen jo genau mir händ s fest i de seerose | ||
sabrinella ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen eve kenne au öber wo det hürotet im juli!!!!du heissisch aber ned perzuefall maria? | ||
Eve777 ![]() Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen Nei Sabrinella gaaaanz wiit ewäg mit em Name | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 31 |