Registrieren | Suche | Anmelden |
Ich freu mich | ||
1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 211 .. 281 | ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich @ Proeschu: Ja ich schnuufä fängs wie en Elefant wenn ich dä scho gseh Nei du hesch recht- ich wüssts ja. De Usweg isch nur so näch gsi gester..., *süfz* | ||
| ||
Vermentina nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich Ich freu mich seeehr, dass wir Bräute vom 27. August in einem Monat ENDLICH heiraten dürfen!!! | ||
nimbini am 27.07.2011
Re: Ich freu mich @livipivi, oh je, das tuet mir mega leid! aber also für de lohn wäri au nöd go schaffe! hett au mal chönne en mega lässige job ha, aber ich hett mit em lohn so mega müesse abe, da hani eifach schweren herzens müesse absäge! selbst nöd für so e stell..... hützutags bisch am beschte 20i und bringsch d'erfahrig vome 40jährige mit, das isch halt e chli s'problem! züri isch für dich kei alternative zum schaffe? gäll ohni usbildig im bürobereich isch es halt zur zyt sehr schwer zum iistige! mini bescht fründin hät die glich usbildig wie du, sie hät allerdings scho vor 10 jahr is büro gwächslet und dänn i dere zyt d'handelsschuel und en englisch-sprachufenthalt gmacht... kollegin vo mir hät au dini usbildig, sie hät bi mim zahni gschafft und isch mega zfriede gsi det, aber leider isch es nöd dini umgebig! aber du wirsch scho fündig, mängisch bruuchts eifach e chli zyt, bis es neus türli ufgaht! aber ich weiss, wie's isch, wänn bim job nöd happy bisch... ich bin momentan au nöd würklich zfriede, han aber so en tolle chef und es lässigs team und so en lohn wie da chumi suscht au nöd so schnäll über! drum biss ich jetzt eifach e chli dure und hoffe, dass es dänn nächst jahr mal familiezuewachs git | ||
bride81 nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich ou nai livipivi, tuat mer mega leid. aber wia schu alli sägend; für so an lohn würd glaub niamer go schaffa in dem alter.. das isch echt frech.. kopf hoch! | ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich @Nimbini: De Job wär z Züri gsi am Escherwiesplatz. Züri isch gar keis Problem, würd sogar gern wieder det ane go schaffe. Ha viel Fründe vo Züri woni wieder me würde gseh. (Ha früher mal det gschaffet und gwohnt) | ||
nimbini am 27.07.2011
Re: Ich freu mich @livipivi, oh je, ja das isch natürlich echt versch.... wänn kein fixlohn häsch! aber wänn du scho büroerfahrig häsch, findsch sicher au öppis i dem bereich, bruuchsch halt eifach no chli geduld! bi eus isch leider momentan au nüt frei (es gönd zwar laufend lüüt, aber sie stelled niemer meh i), bi mim schatz i de firma isch aber no was frei, i sch aber in oerlikon, ich schicks dir mal.... wär villicht no öppis! de zahni muessi dir ja i dem fall nöd agäh ;o))! | ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich Bisch en Schatz Nimbini- nei momentan eher ned | ||
weddingss am 27.07.2011
Re: Ich freu mich Ich freu mich...weil gestern die ersten Kärtli bei unseren Gästen angekommen sind und sich auch schon ein paar angemeldet haben | ||
dia nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich @alle Bräute die in einem Monat heiraten: | ||
Vermentina nicht registriert am 27.07.2011Re: Ich freu mich Jö Dia, so herzig! Vielen lieben Dank - auch für den Tipp gegen die Pickel | ||
1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 211 .. 281 |