Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Ich freu mich
Ich freu mich
 1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 211 .. 281
livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

Re: Ich freu mich

@ Proeschu: Ja ich schnuufä fängs wie en Elefant wenn ich dä scho gseh Nei du hesch recht- ich wüssts ja. De Usweg isch nur so näch gsi gester..., *süfz*

@Trobadora: Ja ich hets mir au gwünscht- vor allem hends gseit ich wäri eigentlich perfekt und sympathisch und würd super is Team passe- aber denn sötti ja au s Geld wert si und weisch- ich ha ned übertriebe. Bin det e immer eher z tüüf well ich ja kei Usbildig han im KV und für mis Alter verlang ich ned z viel. Im Gegeteil. Aber so unter mim Wert verkauf ich mich jetzt doch au ned
Du das glaubi das es dich freut wenns dene so schlecht gaht, es bizeli Schadefreud het na nie gschadet

AAAHHHH nur na 1Monat bi eu- hey sooo cool. De Letzt Monat hani i gueter Erinnerig- es gaht nur na so kurz und d Gfühl spieled jetzt mega mit. Mer isch langsam nervös und freut sich eifach riesig druf. Ich has die schönst Ziit gfunde, i de ganze Vorbereitigsphase- gnüsses

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

Vermentina

nicht registriert

am 27.07.2011

Ich freu mich seeehr, dass wir Bräute vom 27. August in einem Monat ENDLICH heiraten dürfen!!!

nimbini  am 27.07.2011

@livipivi, oh je, das tuet mir mega leid! aber also für de lohn wäri au nöd go schaffe! hett au mal chönne en mega lässige job ha, aber ich hett mit em lohn so mega müesse abe, da hani eifach schweren herzens müesse absäge! selbst nöd für so e stell..... hützutags bisch am beschte 20i und bringsch d'erfahrig vome 40jährige mit, das isch halt e chli s'problem! züri isch für dich kei alternative zum schaffe? gäll ohni usbildig im bürobereich isch es halt zur zyt sehr schwer zum iistige! mini bescht fründin hät die glich usbildig wie du, sie hät allerdings scho vor 10 jahr is büro gwächslet und dänn i dere zyt d'handelsschuel und en englisch-sprachufenthalt gmacht... kollegin vo mir hät au dini usbildig, sie hät bi mim zahni gschafft und isch mega zfriede gsi det, aber leider isch es nöd dini umgebig! aber du wirsch scho fündig, mängisch bruuchts eifach e chli zyt, bis es neus türli ufgaht! aber ich weiss, wie's isch, wänn bim job nöd happy bisch... ich bin momentan au nöd würklich zfriede, han aber so en tolle chef und es lässigs team und so en lohn wie da chumi suscht au nöd so schnäll über! drum biss ich jetzt eifach e chli dure und hoffe, dass es dänn nächst jahr mal familiezuewachs git

bride81

nicht registriert

am 27.07.2011

ou nai livipivi, tuat mer mega leid. aber wia schu alli sägend; für so an lohn würd glaub niamer go schaffa in dem alter.. das isch echt frech.. kopf hoch!

livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

@Nimbini: De Job wär z Züri gsi am Escherwiesplatz. Züri isch gar keis Problem, würd sogar gern wieder det ane go schaffe. Ha viel Fründe vo Züri woni wieder me würde gseh. (Ha früher mal det gschaffet und gwohnt)
Ja ich würd ebe so gern d Handelsschuel mache- aber ha eifach kei Geld defür Schaffe ja jetzt au ime Bürojob. Eifach au Verkauf. Und das Bonifiziert und genau da dra haperets. Wenn ich Fixlohn hetti würd ich da scho bleibe. Aber de Ewig Druck was d hesch Endi Monat. Und d 80% langed grad knapp zum all Rechnige zahle. Ha sit 3 Jahr nüt me richtig chöne Spare. Grad so knäbe fürs Hochziit. Ich weiss das ich i mim Job sicher besseri Chance hetti, aber ebe- ich brings ned fertig mit guetem Gfühl zrug z gah. Wird mir grad schlecht bim Gedanke det dra- und das chans ja au ned si...

Hey liebi Mädels- sorry für de Missbruch vom "Ich freue mich- Tread" ha ja da agfange, well ich s Gfühl gha heg es ändi Guet.

nimbini  am 27.07.2011

@livipivi, oh je, ja das isch natürlich echt versch.... wänn kein fixlohn häsch! aber wänn du scho büroerfahrig häsch, findsch sicher au öppis i dem bereich, bruuchsch halt eifach no chli geduld! bi eus isch leider momentan au nüt frei (es gönd zwar laufend lüüt, aber sie stelled niemer meh i), bi mim schatz i de firma isch aber no was frei, i sch aber in oerlikon, ich schicks dir mal.... wär villicht no öppis! de zahni muessi dir ja i dem fall nöd agäh ;o))!

livipivi

nicht registriert

am 27.07.2011

Bisch en Schatz Nimbini- nei momentan eher ned

weddingss  am 27.07.2011

Ich freu mich...weil gestern die ersten Kärtli bei unseren Gästen angekommen sind und sich auch schon ein paar angemeldet haben
Endlich was richtig handfestes und nicht immer nur planen! Einfach super! *seufz*

dia

nicht registriert

am 27.07.2011

@alle Bräute die in einem Monat heiraten:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ich freue mich mit euch!
Es ist soo eine schöne Zeit, man ist aufgeregt, hat noch ein paar Dinge zum erledigen, dann ist man wieder die Ruhe selbst, man schaut das Kleid die ganze Zeit an (wenn man es schon zu Hause hat), man schaut jeden Tag die Wetterprogonosen an, man isst nichts mehr scharfes, Nüsse oder Schoggi, dass joooo kein Pickel auftaucht, man strahlt wie ein Maienkäfer, wenn andere Leute euch fragen, wie lange es noch geht, dann hat man auf einmal wieder Herzklopfen, ob alles gemacht wurde, ob der GG auch vorne steht oder alle auch kommen, hoffen, dass man nicht vor lauter weiche Knie hinfällt beim laufen oder das "JA" Wort laut und deutlich sagen kann....

Ach, es gibt noch sooo viele Sachen, geniesst es einfach!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Vermentina

nicht registriert

am 27.07.2011

Jö Dia, so herzig! Vielen lieben Dank - auch für den Tipp gegen die Pickel

1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 211 .. 281

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.