Registrieren | Suche | Anmelden |
Ich freu mich | ||
1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 220 .. 281 | ||
livipivi nicht registriert am 08.08.2011Re: Ich freu mich Danke Mädels- ja Sigport, vergessen ist irgendwie das falsche Wort. Wir nennen es Zukunftspar-konto und ich persönlich hätte nie gewagt da was für meine Schule wegzunehmen. Aber Mein Schatz hat recht, das ist ja eine Investition und wenn ich dadurch einen tollen Job bekomme, hat es sich ja voll gelohnt. | ||
| ||
Tiffany-Girl am 08.08.2011
Re: Ich freu mich Oh livipivi, mir sind grad die Tränen in die Augen geschossen, als ich Deine guten News las, sooooo schön !!! | ||
livipivi nicht registriert am 08.08.2011Re: Ich freu mich danke Tiff ich ha au fast brüelet vor freud | ||
mond26 am 08.08.2011
Re: Ich freu mich @livipivi: ich hoffe sehr, dass du den job bekommst! super news!!! | ||
livipivi nicht registriert am 08.08.2011Re: Ich freu mich Danke Mond26- also denn denn denn chönt ich die ganz Welt umarme. Wär fast echli kitschig wenn das au na klappet. Aber wer weiss- evtl. hend ja d Sterne sich zu mine Gunstä gänderet | ||
ddpp am 08.08.2011
Re: Ich freu mich ich bewundere dich. | ||
livipivi nicht registriert am 08.08.2011Re: Ich freu mich Hey ddpp danke vielmal- das isch denn lieb! Ja ha ja erst d Bewerbig gschickt. Mal luege was passiert. Aber ihr werdeds sicher erfahre. Ha eu all scho unbekannterwies is herz gschlosse und mues immer grad verzelle wenns öpis neus git | ||
mond26 am 08.08.2011
Re: Ich freu mich @livipivi: so einige forumsbenutzerinnen schreiben dir, dass sie dich so symapathisch finden, auch wenn wir uns ja nicht kennen. deine herzliche und ehrliche art gefällt mir einfach und anscheinend nicht nur mir:-) Zuletzt bearbeitet am 08.08.2011 | ||
ddpp am 08.08.2011
Re: Ich freu mich ech ha mich imfau am Nomittag ertapt win ech of de Internetsiite vo de Luzernerziitig be go Stelleninserat aluege wo öpis för dech chönd sie, aber ha grad nüd g'fonde. Zom Glöck besch du mer jetzt scho defor cho ;-) | ||
livipivi nicht registriert am 08.08.2011Re: Ich freu mich Also Ihr....., ihr überwältiged mich. Es isch eifach wunderbar das mer im Internet so tolli Mensche kennelerne kann. So hilfsbereit und eifach nett. Mer ghört immer das d Mensche sich nüm um anderi kümmeret, tja die söttet mal da ine schnuppere und sich vom Gegeteil überzüge. | ||
1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 220 .. 281 |