Registrieren | Suche | Anmelden |
Ich freu mich | ||
1 .. 109 .. 216 217 218 219 220 .. 251 .. 281 | ||
livipivi nicht registriert am 20.10.2011Re: Ich freu mich Australie Nimbini oder Neuseeland- und Dubai, Kanada- denn s letzt chöntsch na in Island- mues au de Hammer si | ||
| ||
Proeschu am 20.10.2011
Re: Ich freu mich @Livipivi | ||
nimbini am 20.10.2011
Re: Ich freu mich aaaalso, australie isch mer z'wiit weg, da muesch gar nöd ane flüge unter 2 mönät neuseeland und kanada reized mich gaaaar nöd.... dubai ja, wär sicher no e möglichkeit und island wär vermuetlich eifach schön, zum emal go bereise, aber es hüüsli müessti glaubs nöd si! oh da chunnt mer aber no was in sinn... e blockhütte in lappland wär no cool und e netti villa i de karibik, da hetti au nüt degäge... okeee bruchi nur no 4 orte.... ach ja klar, wie chan ich das vergässe! en rajasthan-palast in indie!!!! heieiei, hani fascht no eis vo mine lieblingsländer vergässe | ||
nimbini am 20.10.2011
Re: Ich freu mich hahaaaa livipivi, ja ich hans gseh! han rächt müesse grinse! debi isch euses datum doch eigentlich relativ eifach aber danke trotzdem, hihi! | ||
livipivi nicht registriert am 20.10.2011Re: Ich freu mich ou Indie hani na welle Vorschlah, aber ich persönlich chans mir gar ned vorstelle- was gfallt dir denn det so? Mir hets eifach zu krassi Armuet- das depremiert mich krass! | ||
livipivi nicht registriert am 20.10.2011Re: Ich freu mich ich weiss echt ned, ha echt gmeint du hegsch gseit am 20.10. seg eues zivile- also ned mit datum sonder so irgendwie: übermorn oder so... - kei ahnig was mir da in Kopf gagged het | ||
nimbini am 20.10.2011
Re: Ich freu mich @livipivi, ja indie isch so es land, wo meh liebt oder meh hassts und wänn meh zu sehr respekt devor hät, sött meh lieber nöd gah! ich känne lüüt, die händ nachher echt probleme gha.... für mich isch es näbst marokko mis lieblingsland! isch schwierig zum beschriebe, es isch so andersch, als alles anderi, woni bis jetzt gseh han! d'landschaft isch wunderschön, d'gschicht mega interessant, s'ässe de hammer... ich liebe d'musik und d'filme... d'lüüt sind luschtig, aber nach es paar wuche gönds mer au uf d'nerve ich glaube, ich bin i mim früehnere läbe e rajasthan-prinzessin gsi, drum lieb ich das land eso und fühle mich so verbunde! mich hät das land scho fasziniert, bevor ich überhaupt s'erschte mal det gsi bin.... ich säge immer, indie chan meh nöd gseh, indie muess meh gspüre, erläbe... isch ganz es speziells land | ||
bride81 nicht registriert am 20.10.2011Re: Ich freu mich juhui, unsere ringe sind fertig und wir gehen sie am 17. november abholen; einen monat vor unserem grossen tag | ||
fleur am 20.10.2011
Re: Ich freu mich so cool bride!! freut mich für euch.. | ||
sinna am 20.10.2011
Re: Ich freu mich @livi und nimbini leck sind ihr bescheide ;00 also wenn dörf gern 2-4 wuche miete bi eu 2 lappland.. Karibik,schwizer berge , indie tönd au super ... Eh wohnig svegas am strip fehlt noh ;00 | ||
1 .. 109 .. 216 217 218 219 220 .. 251 .. 281 |