Registrieren | Suche | Anmelden |
Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit | ||
1 .. 4 5 6 7 8 | ||
Evass am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit oh sooo schöne bricht, und denn no e wunderschöni Bruut! Es Traumkleid häsch der da usgsuecht!! und da mit de Brugg chani mer grad vorstelle chömed doch sicher no im fernseh :) hehe | ||
| ||
nala05 am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit littlefoot: danke für dä schöni bricht! es tönt ächt alles so perfekt | ||
Broncos am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit Daaanke liebi littlefoot... Freut mich, das er sones wunderschöns Fest gha hend, aber nachdem ich dini Schwöster kenneglernt han, hani da au kei Bedenke gha. Hesch eigentlich Föteli mit em Schirm gmacht? | ||
Pfingstrose am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit Super Littlefoot! Isch doch en guete Bricht worde... D Hochziit tönt nacheme super coole Fäst! Und das sölls ja au sie. Danke für de Bricht! Hender d Fotis vo de Fotografin scho? Oder sinds irgendwo uf de Homepage? :) | ||
littlefoot am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit danke ihr liebe :) Zuletzt bearbeitet am 08.07.14 16:02 | ||
malinchen am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit wow, ä wunderschöne bricht! Merci viel mal!!! Fröit mi mega für öich dasses het klappet mitem Wätter und dir die cooli Location so richtig heit chönne gniesse. | ||
b2be am 08.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit kann mich nur anschliessen. Wirklich soooooooo schön!!! | ||
Taeboyana am 09.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit Oh so schön Littlefoot! Dä Bricht isch super und es isch so schön zgseh, dass egau was vorhär für Sörgeli und Problem si gsi, ds Fescht am Änd doch immer wunderschön usechunnt. Bi mir fahts immer gad afa kribbele bi dene schöne Brichte... I hoffe du chasch das Gfüu no chli mitnäh i Autag. Dir heit wunderschön usgseh und es tönt eifach nachme Hammer Fescht! | ||
lil.lian am 09.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit Hey so en wunderschöne Bricht!! S’dönt würkli nach eme ganz tolle Fäscht, wo iher händ dörfe erlebe. Und ja s’Wätter isch au super gsi und hät ghebet! :) | ||
weddingbee85 am 09.07.2014
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit liebi littlefoot! | ||
1 .. 4 5 6 7 8 |