Registrieren | Suche | ![]() |
Manokasa's kleine Sommerhochzeit | ||
1 2 3 4 5 .. 14 | ||
kleinefeder ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit Aha, ich ha denkt, do gäbs irgend en bestimmte Tisch, wod denn z. B. Fotene ufstellsch oder so öppis. Drum hani ebe denkt, ich wüsse mol wieder nöd, was das seg... | ||
| ||
Manokasa ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit ah nei, das hani nid so gmeint :) Aber ich wirde glich en Tisch mache mit Fotene vo eus druf und s Gästebuech :) | ||
sarasina031 ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit @manokasa | ||
Manokasa ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit Kksupplies | ||
Manokasa ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit So mini Location suechi isch verbi.. Han mi jetzt fürs Leutenhaus entschiede. Bin nid ganz zfride, aber mit chli dekoration wirds vielicht/hoffentlich glich schön! | ||
sarasina031 ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit Danke viu mau, dä pris isch ja Super. | ||
sarasina031 ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit habe jetzt bei aliexpress bestellt, habe breiteren tüll gefunden. | ||
valey ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit Manokasa: Heyy soo cool freut miii :) döfi mal uf HP go luege wie euchi location isch? :)) so cool | ||
Manokasa ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit He ja sicher! Muess sege ich bin nid begeisteret aber ich han eifach kei Lust meh zum sueche.. :P www.leutschenhaus.ch | ||
elea ![]() Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit oh manokasa, chas so verstoh. ergend einisch esch me eifach froh wenn me öpis het ond nöm muess sueche au wens ned perfekt resch! muss aber sege es gseht schön us! ond met chli blueme ond deko chani mer das super vorstelle! ;) | ||
1 2 3 4 5 .. 14 |