Manokasa's kleine Sommerhochzeit |
|
1 .. 6 7 8 9 10 .. 14
|
Manokasa am 11.07.2013
Re: Manokasa's kleine Sommerhochzeit
Danke viel mal!
Sonne Nei die röseli hani separat uf etsy bstellt :)
|
|
Manokasa am 15.07.2013
Am Fritig isch eusi Standesamtlichi Trauuig ufem Schloss Rapperswil gsi! T Zivlstandsbeamtin het das alles super gmacht! S isch mega schön gsi! Aber jetzt chli gnauer :
Ich bin scho früeh wach gsi und han Nägeli gmacht, Strüssli gholt und bin no go poste. Min Schatz isch i dere Ziit bim Coiffeure gsi. Am 11i hemer den en wechsel gmacht und ich bin zum Coiffure und er het uf euse Sohn ufpasst. Mini Coiffeuse het mer den en schöni Frisur zauberet wo also locker für eh grossi kirchlichi Hochziit glanget het Aber s isch schön gsi, han vieli kompliment becho.. Nachm Coiffeure bini wieder hei und den hemer uf de Trauzüg gwartet und sind den zeme zum Schloss gfahre. Det hend scho alli uf eus gwartet. 14.15 het den Trauuig im Rittersaal ahgfange. De Saal isch wunderschön dekoriert gsi mit so königliche Stüehl, versträute Roseblätter und Kerzeständer.. D Trauuig isch sehr persönlich gsi, sie het viel über eus gwüsst und verzellt und nach 20 Minute sind mir Maa und Frau gsi! Ich bin eigentlich de ganz Tag nöd nervös gsi, bis mer den det vorne anegsesse sind. Min Schatz und ich händ eus ade Hand ghebt und hend beidi so gschwitzt Mir isch erst den bewusst worde was am Samstig, a de kirchliche Hochziit, no uf eus zuechunt. No meh im Mittelpunkt sta vor sooo vielne Lüüt :P Mir isch den no es Strüüsli mit Rapperswiler Rose überreich worde! Sehr lieb! Dusse hemer den Glückwünsch entgegegno, hend es paar Föteli gmacht und sind den wiiter is Restaurant für de Apero! De isch ime Restaurant am See gsi und da s Wetter au no mitgspielt het ischs eifach perfekt gsi! Nachm Apero simer den no spontang wiiter irgendwo go znachtässä und am nüni isch den langsam wieder ziit gsi zum heigah!
Eusi Zivili Trauuig het nöd chöne schöner sii und ich bin glücklich das mer verhüratet sind und de Tag mit allne eusne liebste hend chöne Teile!
|
Manokasa am 15.07.2013
Hier no es paar Bildli vo eus am Apero.. Mir hend nid so viel Fötteli gmacht.. :)
|
valey am 15.07.2013
wooow danke vel mal für de bricht und fötelis :) freumi so hender en super tag gha :) und s wetter hed super medgspelt :)) und fotis send soo schön ehr hend voooll hübsch usgseh :) und de chli isch eifach uuu herzig :))
wünsch der no en schöni Woche vor em grosse fest :D wird au suuuupperr :D
Herzliche Glückwunschhhhhhh
|
Manokasa am 15.07.2013
Danke Vale :)
|
apple-pie am 15.07.2013
Danke für den schönen Bericht, freut mich das der Tag so gelungen war! Man sieht echt, wie glücklich ihr zusammen seit und euer Sohn ist ja ein ganz süßer Fratz! Glückwunsch an euch beiden!
|
Mona83 am 15.07.2013
wow manokasa gratuliärä eu ganz härzlich.
Gseht so super us ihr drü. und häsch rächt diä frisur wär also au mega schön für s hochziit. :-) das föteli ufem schloss obä richtig damm isch eifach dä hammer!
gnüss d vorbereitigä no für dä samstig.
|
Canoa am 15.07.2013
Härzleche Glöckwunsch Manokasa wönsche euch vo Härze alles Gueti... Hesch wunderschön usgseh...
Danke för dine Brecht und t Föteli! =)
|
Sue87 am 15.07.2013
wow mega härzig.....! Merci füre Bricht und die schöne Föteli!!
GRATULIERE!!
|
sonne13 am 15.07.2013
herzlichen glückwunsch manokasa!!!! vielen dank für den bericht und die fotos, ihr habt toll ausgesehen!!!
|
|
1 .. 6 7 8 9 10 .. 14
|