Registrieren | Suche | Anmelden |
Mr. Cool & the Princess | ||
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 46 .. 67 | ||
layonie am 14.09.2011
Re: Mr. Cool & the Princess stell mir grad vor wie er wür luege wenn ich ihm den d' m&m's wür i d' Hand trucke und ihm wür sägä er müesdi die dir heibringe | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 14.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess Jo seg nüt layonie...aber er flügt hüt erst...chasch ihn also erst am Obig gseh | ||
cosa87 am 14.09.2011
Re: Mr. Cool & the Princess Also für mich wers keis problem | ||
PrinzessinN nicht registriert am 14.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess Jööö das glaub ich dir. Wird mir wohrschinli au so go ines paar Mönet | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess jö so herzig. jetzt isch eini vonere andere abteilig do gsi...isch scho en älteri frau...sie frogt amigs immer wege de hochzit usw. jetzt het sie gfroget, ob ich scho es chleid han...ich jo klar...hesch es bild...han wieder bejoht...denn hani ihre 3 bilder zeigt und sie isch schier usgflippt...sie het gmeint, das seg es sensationell schöns chleid...ihre gfallt es chleid nöd so schnell...aber das seg de wahnsinn..ich heg guet usgsuecht. | ||
dia nicht registriert am 15.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess jööööö so lieb!!! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess @dia: Jo guets Timing . Ich denke, jedi Brut findet ihres Kleid DAS TRAUMKLEID. Hoffentlich sind ihr denn nöd enttüscht | ||
dia nicht registriert am 15.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess Wie du seisch, jedi het IHRES Traumkleid usgsuecht! Dorum stoht's dr Brut au guet. Darum wärde mir sicher nid entdüscht si, denn es isch DIS Kleid und du wirdsch drin TRAUMHAFT usseh... | ||
layonie am 15.09.2011
Re: Mr. Cool & the Princess Nur churz als Info! M&m's händ s' Death Valley guet überstande, jetzt sötts kei Risikä meh gäh - wird nur no chüehler! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 15.09.2011Re: Mr. Cool & the Princess Juhhuuiii so guet. Denn bini aber froh | ||
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 46 .. 67 |