Registrieren | Suche | Anmelden |
Mr. Cool & the Princess | ||
1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 54 .. 67 | ||
Carmile am 04.10.2011
Re: Mr. Cool & the Princess Hi Prinzessin | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 04.10.2011Re: Mr. Cool & the Princess Liebe Carmile | ||
livipivi nicht registriert am 04.10.2011Re: Mr. Cool & the Princess Prinzessli, ned vom Wetter is Boxhorn jage lah, stell dich uf Rege i und freu dich wenns troche wird si..., isch echt en guetgmeinte Tip- ändere chasch es ja e ned und wenn mer sich verruckt macht chunts e genau so negativ wie mer denkt Positiv denke bewegt Berge | ||
PrinzessinN nicht registriert am 04.10.2011Re: Mr. Cool & the Princess Danke livipivi...du bisch halt eifach soooo positiv igstellt! Da chani mir es Schiebli abschniede. | ||
sinna am 04.10.2011
Re: Mr. Cool & the Princess liebi prinzessin du wirsch bestimmt en wunderschöne tag ha au wenn dä petrus ned guet meint mit dir.glaub mir duuwirsch soviel erlebe das du dä rege vergissisch. bi eus hends au vergesse droseblätter am rand verteile im nochhonein schad aber weisch wennis gmerkt han am spote obig | ||
chloe am 04.10.2011
Re: Mr. Cool & the Princess Betreffend Wetter verstah ich grad sehr guet! Mier hei am 27. August e ähnlichi Situation gha, mit Sturmwarnige etc... ABER - es esch trocke blube. Und das wünsch ich dier für dä Samstig ou ganz fescht!!! Und die kältere Temperature wirsch nid gross bemerke, wöu du de so beschäftigt bisch. Es chunt guet!!! Und sowieso... es git so tolli Fotos wenn dSunne ned schiint. Auso, wie dLivipivi säg ou ech: Positiv dänke! | ||
bride81 nicht registriert am 04.10.2011Re: Mr. Cool & the Princess @PrinzessinN: ui, bald isch er würkli do, din 8. oktober.. unglaublich! würd diar au vorschloh din tag eifach ds gnüssa; ob bi räga oder bi sunnaschii.. wer hät jetz vu do mol im räga ghürota und so cooli föteli kha mit am schirm? oder mit gummistiefel?! ma muass as eifach immer positiv gseh.. | ||
livipivi nicht registriert am 04.10.2011Re: Mr. Cool & the Princess PS: Mer seit Regetropfe am Hochziitstag bringed Glück für d Ehe Ha grad hüt Mittag mit öpertem gesse- wos bi ihne vor 25 Jahr so gsi sich und sie sind immerna glücklich- sie het au gmeint, a dem Tag verdirbt dir nüt dis Glück- eifach gnüsse! | ||
tumi8 am 04.10.2011
Re: Mr. Cool & the Princess @prinzessin- wir hatten schlechtes Wetter. Dann trinken die Gäste eins zwei drei mehr, rutschen enger zusammen, werden lustiger, bewegen sich... und es gibt erst noch bessere Fotos wenn der HImmel bedeckt ist! also- no worries, so oder so wird es traumhaft | ||
Sunneblueme_12 nicht registriert am 04.10.2011Re: Mr. Cool & the Princess @prinzessin | ||
1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 54 .. 67 |