Registrieren | Suche | Anmelden |
Schlumpf's Traumtag | ||
1 2 3 4 5 | ||
Schlumpf79 am 20.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Jöh, ier sind lieb, danke üch vielmal! Es isch wirklich en super Tag gsi! Dänket gern dra zrug! Am liebste wurdemer de grad numal erlebe! Aber das gaht öppe allne Brüütli eso | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 20.07.2011Re: Schlumpf's Traumtag Jööö Schlumpf, jetzt hesch es du au scho verbi So schön das es für eu au so en super Tag gsi isch. Freu mich au scho schaurig uf Fotos Alles alles Gueti vo mir!!! | ||
Schlumpf79 am 20.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Jöh Livipivi du bisch e Schatz, danke vielmal! Ja gäll, zerst duet mr monatelang plange und schwupps, isch scho verbii und es bliibit nurnu dErinnerige! Aber dfür wunderschöni! | ||
Tiffany-Girl am 20.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Oh super, Schlumpf, da chani nur namal gratuliere! Mache au MB - nöd zum abnäh, us gsundheitliche Gründ, und es gaht mir sooooooo vill besser!!!!!!!! | ||
nimbini am 20.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag hey schlumpf, auvo mir herzlici gratulation und nur s'bescht eu zweine... | ||
Schlumpf79 am 20.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Tiffany:also ganz unschuldig bisch nid, dass ich jetz mit MB afange! Danke numal für dini Infos. Bi so gspannt wies isch!! | ||
Tiffany-Girl am 20.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Ich hoffe, es bringt Dir so vill wie mir, dänn hani ja wieder e gueti Tat vollbracht ! | ||
Schlumpf79 am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag @Nimbini: danke dier vielmal für dini liebe Wünsch! | ||
bride81 nicht registriert am 21.07.2011Re: Schlumpf's Traumtag hey schlumpf: auch von mir noch nachträglich alles gute! vielen dank für deinen bericht. ich wünsche euch beiden nur das beste für eure gemeinsame zukunft | ||
Schlumpf79 am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Hallo Bride, danke dier vielmal für dini liebe Wünsch!! | ||
1 2 3 4 5 |