Registrieren | Suche | Anmelden |
Schlumpf's Traumtag | ||
1 2 3 4 5 | ||
trobadora am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Hey Schlumpf, vo mir au no herzlichi Gratulation | ||
| ||
Schlumpf79 am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag @Trobadora: Danke dier vielmal!! Bis du froh weg de Italiener - muesch mi richtig verstah, ich has riesig schön gfunde, dass dItaliener dr Weg uf sich gnu hend, aber sie sind doch recht müesam gsi!Sogar mi GG isch am Fritig abig gnervt gsi, obwohl er eine isch, wo immer `die Ruhe bewahrt`! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 21.07.2011Re: Schlumpf's Traumtag Alles Liebe und Gute für euch beide! Vielen Dank für den Bericht! | ||
elchalten am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag hoi schlumpf: | ||
Schlumpf79 am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag @PrinzessinN und Elchalten: Danke üch vielmal für üchi liebe Wünsch!! Zuletzt bearbeitet am 21.07.2011 | ||
Schlumpf79 am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Jeah, ich ha wenigstens mi Avatar chönne ändere!!! So gsehnd er wenigstens mal eis Bild vom Hochziit. Cha mier echt glich öper e Tip gäh, dass ich cha Bilder ufelade (obwohls immer agid, dass sie sgross sind)?? | ||
Tiffany-Girl am 21.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Fötteli mit Windows-Fotogalerie ufmache, dänn ganz rächts "Öffnen" aaklicke und Paint aawähle, dänn "Bild" und "Grösse ändern / Zerren" und fang mal aa mit 95%... Weiss halt nöd, wases für e Grössi bruucht, bis es gaht... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 21.07.2011Re: Schlumpf's Traumtag Hey, das Avatar Föteli sieht schon Mal super aus | ||
Schlumpf79 am 22.07.2011
Re: Schlumpf's Traumtag Sodeli, Schlumpf hets doch au nu tschegget, danke üch vielmal für dHilf (au per PN) | ||
dia nicht registriert am 22.07.2011Re: Schlumpf's Traumtag Danke Schlumpf für die schönen Fotos! | ||
1 2 3 4 5 |