Registrieren | Suche | Anmelden |
sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) | ||
1 .. 4 5 6 7 8 .. 14 | ||
jusi am 15.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) ou dia, hättsch du übärä mittag gschafft...?! | ||
| ||
jusi am 21.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) hallo ladies | ||
jusi am 28.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) so ladies, es git wider mol föteli, has doch äntlich gschafft | ||
cutebride1 am 28.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) dini schueh und dis täschli hend ja en super farb becho!!! | ||
jusi am 28.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) dankä cutebride, ha mega fröid dra | ||
soraya1 am 28.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) Hallo jusi. | ||
jusi am 28.06.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) villä dank soraya | ||
jusi am 03.07.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) gg het geschter si azug abgholt und het en für mi schnäll agläit... är het toll usgseh fröi mi druf | ||
dia nicht registriert am 03.07.2012Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) Hey jusi, gseh die föteli erst jetzt vo de schueh und täsche. Mega cool! Aber ich find uf dene föteli sehts so nach königsblau us, oder bin ich do chli farbeblind, oder tüschts uf de föteli?? Ha mir s violett eifach anders vorgstellt. Aber gfallt mir au! Vorallem d blüete sind schön... Zuletzt bearbeitet am 03.07.12 14:43 | ||
jusi am 03.07.2012
Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen) hehe, dia, genau... leider gseht mä s violett uf dä föteli nit so guät... weiss nit wieso diä kameras das nit anäbechömmä... blitz oder so... aber es isch ä schöns, chräftigs dunkelviolett.... aso käi flieder oder so... | ||
1 .. 4 5 6 7 8 .. 14 |