Registrieren | Suche | Anmelden |
Tinebines perfekter Tag | ||
1 2 3 4 | ||
bellastella am 01.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag Liebi Tinebine | ||
| ||
cutebride1 am 01.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag WOW tinebine soooo schöni föteli dis chleid isch eifach dä hammer | ||
PrinzessinN nicht registriert am 01.06.2012Re: Tinebines perfekter Tag Ohhh so schöni Fotis | ||
saerli am 01.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag So, nun hab ichs auch noch gesehen :) Vielen Dank fürs teilen, du hast wunderschön ausgesehen und die Fotos sind toll :) Der Blumenstrauss ist auch toll und das mit dem Haarspray für die Blume im Haar (oder Armband) merke ich mir :))) °°°22. September 2012°°°
| ||
dia nicht registriert am 03.06.2012Re: Tinebines perfekter Tag Super schöne fotos, hammer kleid, schöne braut und toller brautstrauss!!! | ||
Tinebine am 04.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag Vielä Dank für all die schönä Wort und Komplimänt Mir händ au uuuu freud a üsnä Fotenä. Am Samstig händ mir grad Fotiliinwänd übercho - mega! Am Fritig sind d Dankeschärtli cho, ha jetzt nach ca 90 Chärtli schriibä fascht es lahms Handglänk | ||
Trollkjerring am 05.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag WOW Tinebine! Mega schön! Dankä viel mal fürs zeigä! | ||
Keks am 05.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag Wow Tinebine. Wunderschön. Ich gratuliere Eu no ganz herzlich und wünsch Eu für diä gmeinsam Zuekunft alles Gueti. Dis Chleid gfallt mir sehr. Und Din Bruutstruss isch mega. Ich bin nonig ganz schlüssig, ob ich söll än Orchidee-Struss oder än Calla-Struss mache lah Aber jetz woni Din Orchidee-Struss gseh ha, tendier ich also doch eher au zu Orchidee... | ||
Kate82 am 06.06.2012
Re: Tinebines perfekter Tag eifach nume schön!! sone schöni frisur (zum Chleid hani mi Sänf jo scho drzuegeh )! Mir gfallt s'letschte Föteli au super, aber au s'erschte. Das Foteli gseht chli us wie usem Wärbekatalog, das Chleid stoht dir so guet! | ||
Steph nicht registriert am 06.06.2012Re: Tinebines perfekter Tag Liebi Tinebine | ||
1 2 3 4 |