Registrieren | Suche | Anmelden |
Ärger-Thread | ||
1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 154 .. 205 | ||
nimbini am 30.11.2011
Re: Ärger-Thread @sony, also wenn ich euch wäre, würde ich das standesamt wechseln, problem gelöst! oder hängt ihr so sehr an dem standesamt, sprich, ist es eine spezielle location?! | ||
| ||
Sony nicht registriert am 30.11.2011Re: Ärger-Thread layonie: eindeutig! ja das hani probiert - Chancenlos! Kanton Bern - egal.... bin sprachlos im Momänt.... | ||
Sony nicht registriert am 30.11.2011Re: Ärger-Thread Nimbini: das Datum hängt mit dem Standesamt zusammen - da können wir nicht einfach so wechseln. und die anderen sind einfach zu weit weg.... | ||
layonie am 30.11.2011
Re: Ärger-Thread Sony und wänn ihr eues Paarschooting vorher mached. und dänn hald 2.5h Apero und dänn gönd go esse? dänn sind ihr am 7i ja sicher im Restaurant. Wieviel Aperogäst händ dänn ihr? | ||
Sony nicht registriert am 30.11.2011Re: Ärger-Thread nei, nach knapp 3 Stund scho wieder znacht ässä? das chas nid si... das wei mir nid. 40 Stück, sind nur Apéro.... ja, die ganz Hochzyt wird ä Notlösig - chönt schreiä!! | ||
nimbini am 30.11.2011
Re: Ärger-Thread @sony, also ich bin im juni anere hochzyt gsi, wo am 4i agfange händ und zwar i de chile und det gaht trauuig ja länger! also isch de ablauf eso gsi: | ||
Sony nicht registriert am 30.11.2011Re: Ärger-Thread nimbini, das gloubä ig das das tip top gsi isch, aber das wei mir nid.... 2 Stund Apéro chunt nid i frag und ersch am 20.00 znacht ässä ou nid.... drum müässä mir das angers machä....d Frag isch numä wiä.....!? | ||
layonie am 30.11.2011
Re: Ärger-Thread Hey aber Sony... ä freii Trauig isch doch super! Im April chan mer doch au dusse ä freii Trauig mache! Bin ame Hochziit gsi, die händ Trauig miteme Schriftsteller gha, dä hät isch glaub au nöd tür gsi und er hät das mega gmacht! | ||
nimbini am 30.11.2011
Re: Ärger-Thread sorry sony, wenn ich jetzt mal ehrlich bin, ich verstah echt s'problem nöd ganz! standesämter gits ja meistens so 2-3 i de region und wänn nöd, dänn isch 15 uhr doch e gueti zyt für e trauuig, ich känne viel lüüt, wo so zwüsched 2-3 am nami ihri trauuig asetzed... und wänn ihr am halbi 4i apero händ und de drü stund muess gah (was ich übrigens nur chan empfehle, wänn sich en grossteil vo de gäscht scho guet kännt, suscht wirds nämlich für gäscht mega langwilig mit de zyt), dänn chönd ihr ja au am 7i afange ässe? oder isch das au scho z'spat? | ||
Sony nicht registriert am 30.11.2011Re: Ärger-Thread ja so würden wir dass dann machen.... wir wollen eben, dass unsere Gäste trotzdem noch etwas hochzeitliches haben und nicht nur essen.... das wäre sowieso eingeplant gewesen.... | ||
1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 154 .. 205 |