Registrieren | Suche | Anmelden |
Ärger-Thread | ||
1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 175 .. 205 | ||
Coccinella am 22.03.2012
Re: Ärger-Thread @angiyves | ||
| ||
Trollkjerring am 23.03.2012
Re: Ärger-Thread ich chönd kotze... letzt zieschtig bini go skleid aprobierä wos bstellt händ und mass go neh... dänn dä schreck wo sich eifach niemär wünscht: S KLEID PASST NÖD! s kleid isch chliner xi, als das wo ich ano dazomal aprobiert han unds mir dänn uf grund vo dem ä grössi grösser bstellt händ. hüt hani erfahrä, dass anschinänd dä wurm scho vo afang ah bi dem kleid dinä xi isch und mit dä masstabellä nöd überrein stimmt... und da das zlang wür gha zum nachäbstellä und sie etzä am lieferant nümä vertrauät, dörf ich mir etz äs nois kleid go ussuechä. zerst händs no öbis wellä zämebastle abär das bringts au nöd. ich hoffe schwer, dass ich öbis gfindä... | ||
jasi86 am 23.03.2012
Re: Ärger-Thread @ Trollkjerring...Oh neeein... Döf i froge isch es vell zchli oder chönnt mer öpis mit enere Schnürrig mache? I weiss leider ned wiä dies chleid usgeseht drum cha i der leider sust kei Tipps geh... | ||
Re: Ärger-Thread @ jasi86 sie chönd leidär fast nüt uslah, das igschnittä isch. es isch scho rächt viel zchli, me händ scho müäh gha zums aprobierä. sie chömät ois etz rächt entgäge mit dä köstä und alläs. ich has für mich sälber au diä best lösig gfundä, dass ich es nois go ussuechä gangä und dänn au weiss, dass etz alläs guet lauft. etz chanis ja zeige, welläs kleid sxi wer : | ||
jasi86 am 23.03.2012
Re: Ärger-Thread So schös chleid... | ||
Piratenbraut_77 am 23.03.2012
Re: Ärger-Thread ui nein, du Arme tut mir mega leid!!! So ein Albtraum...da wäre ich auch super wütend und traurig Drücke die Daumen, dass du ein neues tolles Kleid findest und dass jetzt damit alle negativen Punkte an eurer Hochzeit abgehakt sind und nur noch positives folgt!!! | ||
Re: Ärger-Thread dankä eu vielmal! ich hoffs au sehr, d nervä mögät etz scho langsam nümä. | ||
Steph nicht registriert am 26.03.2012Re: Ärger-Thread Hallo Brütli`s | ||
jasi86 am 26.03.2012
Re: Ärger-Thread Döf i mol ganz blöd froge, du weisch ned was gmacht werd oder? Wiä chunnt Sie den uf es Tippi? | ||
Arwalds_Braut am 26.03.2012
Re: Ärger-Thread Pöh, immerhin chöme si. Aso, klar närvts wenn si nid vo afang a choi säge, was si wei und de zersch no müesse stürme, aber ebe: immerhin chöme si und da du si jo ursprünglich drbi hesch wöue ha, würd ig mi jetzt eifach über das freue. Döu Lüt müese halt würklich immer zersch chli überlege, ob si öpis wei oder nid und was drfür und drgäge spricht und de säge si im erschte Momänt eifach nei, so zur Sicherheit, isch halt mängisch müehsam, aber wenn mes weiss... *Verlobt* | ||
1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 175 .. 205 |