Registrieren | Suche | Anmelden |
Ärger-Thread | ||
1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 183 .. 205 | ||
Chatzezuengli am 19.04.2012
Re: Ärger-Thread Oh nei bellastella | ||
| ||
bellastella am 19.04.2012
Re: Ärger-Thread Nei mir händ nüt gwüsst, äs isch än Flyer ide Post gsi, drum hanis gse. Zersch hanis wele wegrüere, will mer ja a dem Datum eh kei zit händ, dänn hanis gnau aglueget und gse wo das das überall isch. Naja, äs ischs Standesamt, resp. diä spezielli Location wome chan au zivil hürate, vo dem her ischs ja eigentlich nöd so tragisch, sind nu fürd trauig det, aber gliich, dänn latsched tonnewis so blödi lütlis det umenand, und fürd föteli müemer üs öpis überlegge, und d lüt müend vom bus grad diräkt über dä platz laufe, und wider zrugg... argh..... äs git ja dami nomal 52 Samstig im Jahr und usgrächnet a dem mues das si!!! Grrr.... | ||
dia nicht registriert am 19.04.2012Re: Ärger-Thread @bellastella | ||
Re: Ärger-Thread @dia: Hehe, danke Naja, ich wott mi eigentlich nöd ufrege, bringt ja eh nüt, und mer chönd eh nüt mache Aber trotzdem... Het eigentlich uf dem Platz welle Gruppeföteli mache und äs paar Föteli mit em Füürwehr auto womer dänn an Apero fahred... aber naja... SCH*** drauf! Derfür isch dänn Hammerwätter, GÄLL PETRUS!!! | ||
dia nicht registriert am 19.04.2012Re: Ärger-Thread Genau, kopf hoch bellastella!! | ||
Re: Ärger-Thread Genau! | ||
cutebride am 19.04.2012
Re: Ärger-Thread Oh bellastella, das isch würkli en ärgerlichi überraschig! Ich bin überzügt dass ihr en kuuli lösig findet fürs gruppefoti wenigstens hesch es jetzt scho erfahre und chasch dir öpis überlegge anstatt dass am hochziitstag selber den überrumplet bisch. | ||
Keks am 19.04.2012
Re: Ärger-Thread Ou nei Bellastella. Das isch dän blöd Das würd mich au ärgere. | ||
Re: Ärger-Thread @cutebride: Ich hoffs! Nei eigentlich bini sicher, mir händ zum glück grad am Fritig d besprächig mitem Fotograf, dänn tueni das grad aspräche. Und ja, äs isch würkli guet dasmers jetzt scho wüssed. usserdem isches ja meisten so dasmers sich schlimmer vorstellt alses dänn würkli isch, und ebe ja, mer händ dänn eh anders im chopf | ||
Re: Ärger-Thread @keks: ja mach das, ich hoffs nöd für dich! Das isch halt de seich wäme so zmitzt im chueche hüratet... janu, viellicht kriegemer ja no äs privats konzert | ||
1 .. 79 .. 156 157 158 159 160 .. 183 .. 205 |