Registrieren | Suche | Anmelden |
Ärger-Thread | ||
1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 205 | ||
Larinya am 15.05.2013
Re: Ärger-Thread was wieder mal zeigt, dass der persönliche kontakt (telefonisch oder direkt vor ort) besser ist als schriftlich (mail) | ||
| ||
jasi86 am 15.05.2013
Re: Ärger-Thread @sarasina.... merci vellmol vellecht gseht mer sich.... | ||
sarasina031 am 15.05.2013
Re: Ärger-Thread Jasi | ||
jasi86 am 16.05.2013
Re: Ärger-Thread ok keis problem i bi diä im brutchleid.... Zuletzt bearbeitet am 16.05.13 05:09 | ||
jasi86 am 19.05.2013
Re: Ärger-Thread So jetzt muä i eifach Dampf abloh... min Schatz het am Donnsti vomne sehr guäte Kolleg ä Absag übercho per Telefon. Er chäme ned er hegi öpis anders vor Im Kolleg sin Zwillingsbrüäder lütet am Fritig a um z froge wenn und wo d Hochzit isch... D iladige sind mit Wegbeschriebig endi dez use. Min Schatz erklärts ihm nomol. Am samstig schriebt er im Trauzüg öb er su zum Esse iglade seg oder "nur" zum Apero. Min Gg schriebt im zum Apero... hüt chunnt es sms... Hey mann wa söll da? Mer zahled der s Esse am Jungselleabschied und ä Magnum Vodka und du ladsch üs nur zum Apero i? Hey mann fiere mit dine richtige Fründe dini Hochzit i chum ned.... Säg emol gohts no? | ||
LucyLu am 19.05.2013
Re: Ärger-Thread Hei jasi86, ich bin sprachlos! Unglaublich was sich gwüssi Lüt erlaubet. ich wür glaub uf so äs SMS nöd antworte, ignoriere und de wär den en Kolleg "gsi"... Neiii echt untersti Schublade, extrem unrief, frech und sowas vo denebet... Ich bin au dinere Meinig, au wenn mer "nur" an Apero Ihglade isch, au das isch nöd selbstverständlich und ä ehr, find ich. Aber es git Lüt die denket kein milimeter wiet und bi dene isch immer alles selbstverständlich. Nur nöd ufrege, das isch de Typ echt nöd Wert... | ||
jasi86 am 19.05.2013
Re: Ärger-Thread Merci LucyLu..... Das het mi Gg au gseit.... Obwohls jo sind Kolleg isch... Sie hend d Lehr zäme gmacht und sind vell zäme in Usgang.... Min Schatz het gseit er isch eifach ned erwachse worde.... | ||
LucyLu am 19.05.2013
Re: Ärger-Thread Wie mer scho oft diskutiert händ, lernt mer d'Lüt erst so richtig kenne wenn's ums Hürate gaht. Es isch leider so und leider macht fast jedes Brutpaar die Erfahrig, beruhgt au es bitzeli aber isch natürlich au extrem schad. | ||
Lus nicht registriert am 20.05.2013Re: Ärger-Thread hallo jasi86 | ||
Lula am 20.05.2013
Re: Ärger-Thread Hoi Jasi, | ||
1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 205 |