Registrieren | Suche | Anmelden |
Ärger-Thread | ||
1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 146 .. 205 | ||
livipivi nicht registriert am 26.09.2011Re: Ärger-Thread Sehr guet Layonie- du machsch das ganz Richtig und ich drück dir fest d Dümä! | ||
| ||
ValeriaD am 26.09.2011
Re: Ärger-Thread achhh mensch... irgendwie laufts bi mier au chli schief.... zerst hend mer eis züüg zum e passendi Location gfunde (hend jetzt ev. öpis gangs mal am SA go aluege) und jetzt hend mer euses wunschdatum i de Chile welle fixiere und denn seit sie mier dass segi de Samschtig wo d'Firmige stattfindet und sie weiss nöd ob mier denn chönd hüürate... :o( es gurkt mich grad meeeega ah! | ||
livipivi nicht registriert am 26.09.2011Re: Ärger-Thread oje Valeria, also du bisch echt en Pechvogel Bi üs isch en Tag nach üsem hochziit wiessä Sunntig gsi und drum hend üs all Floriste gseit sie heged kei Ziit zum d Deko mache... aber ebe, isch weniger schlimm- mir hends eifach selber gmacht. | ||
ValeriaD am 26.09.2011
Re: Ärger-Thread Gell hey nei... | ||
livipivi nicht registriert am 26.09.2011Re: Ärger-Thread Du viellicht bedütet das das es a sebem Wunschdatum mega schüttet und gruusig isch. Und s Uswiechdatum denn HAMMERSCHÖN wird si. Mer weiss ja nie was s Schicksal usheckt | ||
ValeriaD am 26.09.2011
Re: Ärger-Thread
| ||
Sasi am 26.09.2011
Re: Ärger-Thread Finde ich ein bisschen komisch, dass die Firmung an einem Samstag stattfinden sollte... Normalerweise ist das ja an einem Sonntag.... | ||
Kate82 am 27.09.2011
Re: Ärger-Thread hey Valeria, also s'Datum gseht jo definitiv luschtig us . Und das isch so nöch Afangs September, und ich glaub de isch no immer schöns Wätter gsi (s'hän scho es paar denn ghürote und immer schön gha )... gäll isch halt eifah chli blöd, wennd jetzt s'Resti und so wieder muesch ändere, aber dir heit jo no Zyt.. das chunt guet! *Daumendrück* | ||
ValeriaD am 27.09.2011
Re: Ärger-Thread Hallo zeme | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Ärger-Thread Hey Valeria, au die schwärzist Pechsträne het mal es End, versuech positiv z denke- mengisch zieht mers au a mit dene Ängst. Toi toi toi!!! | ||
1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 146 .. 205 |