Registrieren | Suche | Anmelden |
Programm Ziviltrauung Wädenswil | ||
1 2 3 | ||
Mrs_Lucky am 04.05.2012
Programm Ziviltrauung Wädenswil Wir werden einen Tag vor unserem grossen Fest zivil getraut. Die Trauung findet um 16.00 Uhr in Wädenswil statt. Es werden nur Trauzeugen und nahe Familienangehörige dabei sein. Wir wollen später zusammen Abendessen. Nur haben wir keine Idee was wir in der Zwischenzeit bis zum Abendessen machen sollen und wo wir Abendessen sollen... Hat jemand Tipps? | ||
| ||
melina77 am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Hallo Mrs_Lucky! Schön, ich gratuliere! Wir heiraten auch in Wädenswil! | ||
Vikunija am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Chunt halt drufa, ich het e Idee, aber isch viellicht nöd jedemanns Sache. Weiss aunöd wie feschtlich ihr kleided sind... | ||
Mrs_Lucky am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Danke für eui Tipps! Gueti Idee händ ihr! Mittlerwiile hani au no öppis gfunde wo in Frag cho würdi. Uf de MS Glärnisch en Apero näh, dänn det es Pedalo miete und spöter det z Nacht ässe. Isch dänn eifach e legeri Aaglegeheit. | ||
Vikunija am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Ja dasi da nöd selber druf cho bi. Klar d MS Glärnisch! | ||
melina77 am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Ouuu d'MS Glärnisch isch meeega....stimmt, bi dem gruusige Wätter isch mir die Möglichkeit gar nöd in Sinn cho. Mir hüratet am 8. Juni 2012....scho glii :o). Und ihr? | ||
Mrs_Lucky am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Ja han mi au gwunderet das mir das nöd früehner in Sinn cho isch....Bin aber selber no gar nie det gsi. Mir gönd denn Mal öppis det go ässe zum luege obs au guet isch....aber a eune Reaktione schiints guet z sii! | ||
melina77 am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Dä Peter+ känni nöd...aber d'Vikunija hät so Werbig gmacht...bi nägschter Glägeheit probier ich dä uus...d'Schwippsgefahr nimi uf mich :o))). | ||
Mrs_Lucky am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Das isch ja geil isch hammer schön dete ja!!! Bi eus werdet dänn bi schönem Wetter verusse so Feschtbänk uufgstellt und dänn findet Trauig det statt und bi schlechtem Wetter isch es dine im grosse Saal. Nei, ich bin vo Richti. Und du? | ||
melina77 am 07.05.2012
Re: Programm Ziviltrauung Wädenswil Bi eus isch genau gliich mit em Saal...wobii ich hoffe, dass mer schön Wätter händ...oder eifach kei Räge...isch hoffentli nöd zvill verlangt vom Petrus | ||
1 2 3 |