Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
 1 2 3 4 5 .. 9
cosa87  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

ohhh demfall merki grad dasi chli hinedri bi..

mir hend würkli nur de Saal, Catering Service und Gästliste (wo mir au immerno am heiss diskutiere sind.)

mue demfall chli gas geh :o)



Cherita  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Ouso mir si gloub ziemli Usnahm, aber es cha de mängisch schnell gah ;-) und die Sachä wome ir engere Uswahl het reserviere choschtet ja nüd ;-) de chamesech när no chli Zit lah mit def. entscheide, aber reserviert wärs emu ;-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



Jenny78

nicht registriert

am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Also mir hends glich wie Cherita mir hend scho fascht alles reserviert S'zivilä hend mir das Jahr im Dezember, aber die frei Trauuig denn nächscht Jahr am 21.05.2011. Für das hend mir au bereits scho s'Schloss, s'Restaurant,s'Hotel, s'Schiff, dä Pfarrer, Fotografin und dä Musiker reserviert. Denn hend mir au scho en Homepage afah erstellä, d'Ehering hend mir au scho in Ussicht, was no fehlt isch es Auto und en Fahrer. Min Fründ hetts zerscht chli übertribä gfundä, dass ich mich über es Jahr im Vorus voll dri gstürzt han. Mir hend aber jetzt müässä feschtstellä, dass mir ned die einzigä sind wo hürated S'Schloss, Restaurant, Hotel, Musiker und Schiff hend scho all provisorischi Reservierigä gha für nächscht Jahr. Da bin ich denn au scho chli verschrockä. Mir hend jetzt aber alles so chönä ha wie gwünscht und sind überglücklich Ich wett ebä eigentlich alles so planä, dass ich 1-2 Mönet im Vorus nüme gross muäss machä und stressfrei dem schönä Tag entgegä fieberä chan.



Carmile  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hey cherita

wo hürotet ihr? bin gad nidisch worde wäg em wisse cadillac. woher hend er dä? für wieviel? gwundrig nimmt :-)





elli

nicht registriert

am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Wow :-) dämfau mues i jetz de langsam aber sicher ou mau afo gas gä!!!



Carmile  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hey ellie

i würd nünt überstürze, er hend jo würkli no lang zit. was i würd bueche (im nochheinein, mer hend viel weniger zit gha und sind mit em sept. afange plane zu spoht dra gsi für de juli. hend soviel absage kriegt) isch folgendes, das sind di kritische sache:

- location hochzeitsessen
- apero location
- kirche
- pfarrer
- fotograf
- musik

de rest chasch nochher mache, au kleid ussueche etc. so häsch en gwüssne stil und es fallt dr nochher au eifacher zum deko mache etc. denn wenn jetzt säget mer mol zmitts ir planig merksch dass doch e waldhochzit willsch, denn nimmsch es anders kleid denki mol. umgekehrt würdi im nochheinein evtl. es kleid mit me tüll und so neh, es würd inzwüsche au zum rest passe, was es am afang vode planige nonig het.




cosa87  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Danke Carmile

ha no e frog, wie hend ihr da mitem pfarrer gmacht? ich ha kei ahnig wele das mir sölled neh?



Carmile  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hey cosa

mer hürotet inere kath. kirche und zwor ökumenisch, aber mit em schwerpunkt katholisch. i han mine reformierte pfarrer gnoh wo mi ursprünglich komformiert hät und für ihn hend mer eine möse sueche. zerst hend mer i üsere wohngmeind aglüte, sind aber all usbuecht gsi, denn hend mer all ide gmeind agfrogt wo mer dkirche hend (isch näbä ganz anderst), hät au nix brocht..und per zufall kennt mini best fründin eine us ihrer ehemalige wohngmeind. er chunt jetzt netterwiis, gsehn ihn aber de fr. au serst mol :-) eifach duretelefoniere. wenn er gnueg zit hend würdi mol inen gottesdienst go zum luege wie er eu vode art her gfallt. bi üs hät das zitlich nümm glangt.

grüessli




Cherita  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hey Carmile

Mir hüratä ir Schlosskapele Oberhofen am Thunersee und hei när äbä gad dert Apero:-)

Und Outo wär vo http://www.rentaclassiccar.ch/cars.htm. Het es paar Outos:-)

Ah und Ringä hei mir oscho usgläsä:-) ischmer jtze gad i Sinn cho. Mir heisä aber no ni bsteut, mir weise de im November nomau ga probiere u ner bsteuer ;-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



cosa87  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Viele Dank Carmile
îch wür ebe kirche gern zwei spröchig ha Italienisch/Dütsch aber üsen Italienische pfarrer do vom Kanton gfallt mir ebe überhaupt nid..
mol luege find sicher öbbis, meinsch langet da wenn ich erst im Summer/Herbst afang sueche?



 1 2 3 4 5 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.