Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
 1 2 3 4 5 .. 9
Carmile  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hey cosa

mer hend es paar brüt im forum wo ital./dütschi trauuig gha hend. suech doch mol noch dene theme, die chönd dr sicher tipps geh. im herbst denki langts no bide pfarrer. je früher, desto höher dchance dass kei absage kriegsch, bruchsch im endeffekt halt weniger suechzit und weniger nerve:-)




cosa87  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hey Carmile

bi üs isches ebe chli kompliziert, min fründ macht e wieterbildig und het en job nur bis im Juli, darum muener zerst en neue job finde. und mir hend grechnet und gmacht und de wunsch mit nöchst johr hürote goht nur wenn er en neue job findet. drum wetti nonid gross plane und au nonid gross umenand vozelle. :( will ich den glaub zu truurig und entüscht wer wenns den nid klapptet mit 2011 wett nemli kei schulde mache.
aber danke für'd info. cha ich dich nomol öbbis froge? wenn hesch du dinere Trauzügin gseit das sie ebe dini trauzügin isch?



Carmile  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hey cosa

und wenn halt glich tuesch dlocations scho mol reserviere und seisch du gäbsch im herbst nomol bscheid? klar, i verstohn di, dass di nöd zu sehr wötsch druff freue etc. aber au wenns denn halt erst es johr spöter klappt, immerhin häsch scho dlocations gsuecht und weisch wo ers wend mache. i gseh im nochhinein eifach, dass mer üs sicher 100 stunde suechszit gspart hettet, wenn mer früher dra gsi wäret. die 100h beziend sich uf mich allei, nöd uf üs zeme. das isch rel. viel arbetszit :-)

i han mini schwö als trauzügin und 2 bridesmaids däzue, also 3. han all gfrogt noch dem i gwüsst han dass mer verlobt sind. wenn ghürote wird, das isch do no i de sterne gstande..es isch me so gsi a la..würdet ihr denn mol gern werde..isch aber noheliegend gsi, mini best fründin no und sini schwö. i han mit ihne glück gha, han aber im forum scho anders glese. am beste zuerst überlegge was uf sie zuechunt a ämtlis, die ihne klar ufzeige und denn sägä sie chönnet au absege, ihne dwahl loh. es chan sus zu böse überrschige füre.




cosa87  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Sorry weni so blöd frog, aber irgendwie de untscheid zwüschet Trauzügin/Tafemajor/Brautjungfer/Bridesmaids hani nonid so gschnallt
Trauzügin = unterschriebt
Tafelmajor = Tätschmeister
die andere 2 sache?
ich bi au schomol trauzügin gsi, döte bini aber au glichtzietig Tätschmeisterin gsi.. drum chumi do nid so drus.
jo dini ussag stimmt scho, aber wenn ich mösst voschiebe weri glaub MEGA entüscht will ich freu mich scho MEGA. jo mir gönd die sach nöchst wuche mol ah mit reserviere. ich denk scho dasi prov. de saal chan reserviere. :) glaub da klappet scho. mitem Fotograf mueni glaub au gas geh, die sind jo au immer recht schnell usbuechet



Carmile  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hey cosa

unterschribe tüänd mini trauzügin und sin trauzügge (best men). di restliche vier (bridesmaids und groosmen) sind bi üs eifach di restliche helfer. i mach da kei unterscheidig wäg tafelmajor und so. mer hend üs überleit wer üs am nächste isch, das sind die wo unterschribet und ufgobe werdet denn noch erfahrig und kompetenz verge und nöd will sie e gwüssni funktion inehmet. zudem sind bi üs 3 vo dene teils no im usland für längeri zit, es mues also zitlich gluegt werde wer was chan mache. thats it. üsi eignig regle. me mues es jo nöd komplizierter mache als es isch.




cosa87  am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Ah guet.. :) den bini froh..
ha scho denkt ich bi do voll uf de falsche spur.. :)
danke



Belle85

nicht registriert

am 12.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hallo Zäme

Mer hürote em Mai oder Juni 2011.
Ech ha vor ca 2 Wuche mis Kleid kouft
Süscht simer noned so wit wöu mer ufemne Schloss wend hürote simer am omeluege aber mer finge eifach nüt.
De Caterer hättet mer scho, s Rastaurant förs Ässe när au. Aber Menu ond de Wii...ke Ahnig.
Geschtelischte stoht scho ond e Fotograf heimer usgläse (ech kenne öpper privat).
Süscht heimer Trouzüge ond Tätschmeischter usgläse ond ech ha grob eh Ahnig vor Tischdeko ond vo de Farbgestaltig ech wet uf jedefau Pfingschtrose (be mer aber ned ganz sicher obs zum Kleid passt es esch chli es speziells

Liebe Gruess Belle



ichwuensche  am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

du bisch aber scho mega wit mitdä planing.... kompliment. dän häsch ja bald scho nütme ztue;o)

wo bisch gos brutchleid uswähle?


Belle85:
Hallo Zäme

Mer hürote em Mai oder Juni 2011.
Ech ha vor ca 2 Wuche mis Kleid kouft
Süscht simer noned so wit wöu mer ufemne Schloss wend hürote simer am omeluege aber mer finge eifach nüt.
De Caterer hättet mer scho, s Rastaurant förs Ässe när au. Aber Menu ond de Wii...ke Ahnig.
Geschtelischte stoht scho ond e Fotograf heimer usgläse (ech kenne öpper privat).
Süscht heimer Trouzüge ond Tätschmeischter usgläse ond ech ha grob eh Ahnig vor Tischdeko ond vo de Farbgestaltig ech wet uf jedefau Pfingschtrose (be mer aber ned ganz sicher obs zum Kleid passt es esch chli es speziells

Liebe Gruess Belle




Belle85

nicht registriert

am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Längwihlig nonig grad be eifach froh wenn mer de mau e Location hend de chame chli drom um plane.
Ech ha mis Chleid vo Thun (Brautparadies) chas aber eigetlech ned so empfähle es esch mer ned so sympatisch öberecho, s Chleid het mi haud grad packt

grüessli



Cherita  am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hey Belle85

Bisch du idemfau vo Thun? We du im Brautparadies Chleid bisch ga holä :-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



 1 2 3 4 5 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.