Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
 1 2 3 4 5 6 .. 9
Belle85

nicht registriert

am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Nei ech be vom Oberaargau i de nöchi vo Langethal aber ech be i so villne Läde gse dassi när so wit be gange wöu se det es paar vo mine Favorite ka hend. Ech be z. Huttwil, z Strengelbach, z Bubikon und z Beromünster gse. Auso wenn öbber e Bewärtig suecht chaner sech a mech wände



Cherita  am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Achhh so. Wie hesch Huttu gfungä?
I ha vo derte fiu guets ghört. Hei diä viu Uswahl?

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



Belle85

nicht registriert

am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Jo de esch ganz guet, se hend vöu Uswahl ond die Verkäuferine send sehr nett ond säge au we öppis doof usgseht :-) usserdäm esches det ned so tüür.



tinkerbell

nicht registriert

am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????


be zwar ke 2011 bruut, wett euch aber ou de minder in huttwil härzlech empfähle! ha mis chleid ou vo dete ond be super zfrede. ond no so as tipp: im februar oder märz fendet ame im möbel pfister in suhr en hochzigusstellig statt wo de minder en modeschau macht. das johr hends denn guetschiine dezue verteilt, 100 franke rabatt ofs bruutchleid. weiss ned öb si das jedes johr mache, aber 100 stotz ha oder ned ha ;-)

gruess tink

***3. Juli 2010***



seeletaenzli  am 14.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

wet do au no min sänf dezue gäh...
ech hüürote dä mai... ond han mis chleid au bim minder mode in hottu kauft... es esch ächt wonderschön... ond ech han mis chleid för 50% öbercho, dos es 2009 modäll esch... super toll!

ab em september sets also 2010 modäll zo gönstigere bedengige gäh, wells am uslaufe send... wör die glägeheit onbedengt wohr näh... ech ben erscht im januar gsi ond ha no e super uswahl ka ond so au mis traumchleid gfonde..

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



befana88  am 21.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

halli hallo ihr lieben

also mir hürated ja (au) am 11.06.2011 (kirchlich) und händ au scho zimlich viel organisiert.. kirche reserviert, s'restaurant (resp. hotel / saal) für am abig reserviert, gästeliste ufgstellt, carunternehme reserviert, foto-/videograf reserviert, save-the-date-kärtli bestellt (jupi) , Musik / Band reserviert, kostenzusammenstellung gmacht, hochzitshomepage in bearbeitig und jetzt aktuell luegemer grad wägem apéro und em pfarrer (pfarrer isch würkli schwierig!!)...
mir gnüsseds richtig das mer so viel ziit händ zum vorbereite, isch öpis ganz speziells.. und immer wieder entdecksch neui sache (au da im forum gits immer wieder super idee)..
@elli, wäner würkli au am 11.06.11 hürate wänd, würdi langsam mal chli afange luege (isch glaub zimli es beliebts datum und scho rächt viel reserviert!).. s'standesamt chame glaub ersch 3 mönet vorher (oder ide stadt glaub 6 mönet) reserviere.. aber alles andere sött keis problem si!

mir sind echt froh, das mer so früeh agfange händ..

ganz liebi grüessli



Belle85

nicht registriert

am 21.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hallo Befana

Darf ich fragen wo ihr eure save the date Karten bestellt habt und was habt ihr drauf geschrieben?

gruess Belle



taiga

nicht registriert

am 21.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hallo Zäme..
Mir hüratet im Augsut 2011 und händ scho viel organiseirt und plante...sind au scho sit em Januar dra...

- Trauzüge hämmer
- Brautjungfere hämmer
- Kirche isch reserviert
- Pfarrer hemer au mal agfräget
- Abig location hämmer au scho
- Hotel für Übernachtig hämmer au scho
- Caterin für Apéro hämmer au
- eusi Ring hämmer
- Einladungskarten simmer scho am bastle mun nur na couvert däzue mache
- Car simmer am abkläre
- Dampfloki fahrt isch buechet
- Fotografin gsehmer im Mai s erst mal..dänke aber das das au klappet
- dä grobi Tagesablauf hämmer gschribe
- wer an Apéro und wer as Fäst chund hämmer festgleit

Was mir na bruchet:
- ässe ussueche / Apéro ussuche
- Kleid / Azug kaufe
- Schuhe / Schmuck usw.
- Save the date karte bastle das mer si im August 2010 chönd verschicke und iladig verschickemer dänn im Januar / Februar
- mit em Pfarrer alles bespräche
- musig / DJ für Kirche und am Abig...

ja sust fallt mer grad nüt ih...


-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*-.*
Heiraten 11.08.2011 & 13.08.2011 Kirchlich



tumi8  am 22.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hoi zäme!
Wow, ihr seid ja alle schon so weit! unglaublich!!! Wir heiraten Ende Juli 2011. Einzig meine Trauzeugin weiss Bescheid und die Gäste, die aus dem weiteren Ausland kommen (Südafrika, Australien, USA, Kolumbien etc...) alle Anderen wissen nix. Ich selber bin paar Sachen am zusammensuchen, so Bildchen von schönen Kleidern, Dekosachen etc. als Inspiration.
Wir werden auf dem Bauernhof meiner Tante feiern und "nur" standesamtlich heiraten, deshalb stehe ich wegen der location auch nicht unter Strom... ;o)
lg,
tumi*

Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*



Saffira  am 22.04.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hallo Ihre Liebe :-)

uiiiiuiiiiii ihr mached mir grad chli angst will ihr alli scho so wiet sind.

Mir händ grad mal festgleit wen das mir gärn würed hürote (August 2011)
aber mir händ na kei location und susch au no garnüt. Meined ihr es isch scho zspot?



 1 2 3 4 5 6 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.