Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
 1 .. 5 6 7 8 9
skorpion  am 19.05.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Mues ja langsam au mal zum Wort cho, bin ja au e 2011-Brut! :-)

Mir händ scho länger mit dä Plani agfange, will mir das möchtet was euis passt.
Folgendes hämmer scho:

D'Chile reserviert (16.07.2011, 13.30 Uhr)
D'Pfarrerin buecht
Aperolocation buecht
Catere für dä Apero buecht
Fotograf buecht, Vorshooting isch am 29.05.2010
Restaurant buechet, s'Menu wüssemer eigentlich au scho was.
Hotelzimmer alli scho vorreserviert (grad s'ganze Hotel)
DJ buecht
Ehering scho usgsuecht (sind au scho erstellt, sind aber no bim Goldschmied, d'Stei fehled no)
Florist scho reserviert (Was weissi au scho...)
Car scho buechet
Kosmetikerin gfunde und reserviert
Budget: 27'000.- (liged no drin)
Iladige werded nach em Vorshooting erstellt (Fotograf mach das)

Was euis no fehlt isch:
D'Chleider und das euise Tag endlich chunt!! :-)
Leider chömer Standesamt nonig reserviere... Erst 3 Mönet vorher
D'sängerin für idö Chille hämmer au nonig gfunde... (han bereits 6 Offerte, müend euis jetzt nur no entscheide)

am 06.06.2010 hockemer mit euisne Trauzüge und Tätschmeister zäme und gebed ihn das ah was bruched zum dä rest z'plane.

Obwohl mir villes händ, bini glich froh das ich no es Jahr de zit han!!


***16.07.11 in LUNGERN***



Palchen  am 02.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

I bin au e 2011er Bruut und scho lang stilli Mitleserin im Forum

Mir hüüratet am 20.05.11 Zivil und hend am 28.05.11 di Frei-Trauig. Folgendes hend mr mitlerwyle scho:

Budget ca. CHF 20'000.00
Eusi persönlich "To do List"
D'Trauzüge
Standesamt usgsuecht (cha aber erst 6 Monet vorher buecht werde)
Dä Ort für die Frei Trauig
Dä Fotograf (letscht Wuche isch S'Probeshooting gsi)
Am Sunntig s'erste Gspröch weg dä Freie Trauig
S'Esse usgsuecht , dä Caterer wird aber vo mine Eltere gsponsorrt und organisiert
D'Ring usgsuecht aber noni bstellt (wettet nöchst Jahr no a d'Hochzytsmess)

Tja das wär den scho langsam alles, aber mr hend ja nochli Zyt

LG



Lunalu  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Au ig ghöre zu dä glückliche 2011 Brüt...

wow und weni das alles lise, bin ich überwältigt! Bi üserä Planig simer no lang nid so wit wiä dir!!! Das macht mir fasch chli angscht... Mir hend ersch d Location für ds Apéro, es paar Restis in ussicht für dä Obig, d Trauzüge und dr Tätschmeischter...
Am meischtä macht mir d Kirche und der Pfarrer kopfzerbrechä! I möchti gärn en luschtige und Junge Pfarrer wo diä ganz Trauig locker und lebändig würd mache! I ha ke ahnig woni da mues suechä u ob diä ev in diä Kirche würden cho wo mir im Oug hei...

Het öper grad no e gueti Idee wini da chönnti vorgah?

Wünsche allen no ganz viel Spass bim Organiserä und dass es dr schönschti Tag in Lebä wird...



Hase1981  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hallo lunalu

Willkomme bidä 2011er Brütlis. Wenn dui ned grad am 11.6.11 hüratisch musch dich noned so spute, kei Angst. Wenn dui öbis ganz bestimmts wettisch z.B. Kirche würd ich sie eifach mal provisorisch la reserviere lah.

Grüssle



Saffira  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

hallihallo :-)

mir sind mitlerwiele au scho es stückli witer :-)

Budget ca. 20'000 bis 25'000
Kirche: reserviert
Lokal : reserviert
Trauzeugen : gfragt haben beide ja gesagt und freuen sich
Täschmeister: auch gefracht auch er freut sich auf die Aufgabe
Muskiker: Gebucht

momentan in Planung

studieren ob nun save the date Karten oder nicht
im Internet surefen und einen Fotografen versuchen zu finden der kein Vermögen kostet
.........

ich mues sägä diä Vorbereitige mached "meistens" richtig spass und ich bin irgendwiä froh das mir so früä dra sind so chan mer sich für alles richtig ziet nä und au s vorberite gnüsse.....


*** wir sagen am 06.08.2011 JA ***



sunny79  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hoi Zäme Liebi Brüüt 2011

Also ihr hend ja scho rächt öbis gmacht hey vorallem scorpion wow du hesch aber gass geh schöö
Palchen schöö dass e Freii Trauig hesch

Also i wird am 24.06.2011 standesamtlich ufen Schloss Lenzburg hürote und freu mi u wie ihr all sicher au.

- Standesamtlicher Termin festgelegt
- wo? Schloss Lenzburg
- Apero auf Schloss gebucht
- Trauzeugen gewählt
- Budget festgehalten
- To do List gmacht
- Fotografin angegiert

Also wie ihr gsehnt sind bi mir no paar sache offe

I wünsche üch allne viel spass bim vorbereite

Liebs Grüessli Sunny



happyday  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

@lunalu: mach der dah ke chopf - üse tag isch ja das jahr a pfingschte gsih. und wäisch wenn mer hend afah plane? afangs/mitti januar 2010.

und es hed alles klapped und alli puzzletäili hend sich schön inenend inegfügt und mer hend alli location und au de wunsch-diakon bechoh wommer gärn hend welle.

klar hed das au chlih flexibilität in sache datum und vorallem au öbs en friitig oder samschtig isch bruucht, aber ich mues säge: mer hend ohni gross schiebe und rücke all das dörfe miete oder au de caterer für üs gwünne, wo mer üs gwünscht hend. aber ich mues säge: es qäntchen glück und en mini-chliini portion vitamin b isch da wohl au debih gsih

@pfarrer: wetsch denn so richtig katholisch/reformiert hürate oder darfs au en diakon oder en freie redner sih und us wellere region chunsch du denn? wenn all die infos dah is forum ine stellsch, bechunsch ganz sicher supi hiwiise. isch nämli en ächt gueti sach das froum - es gid immer öpper wo der chah wiiterhälfe.

ich würd aber bi dere chile wonner es aug druf gworfe hend sicher emol afrage, öb denn üches datum noh frei isch und öb überhaupt "externi" pfärrer au dörfed en mäss halte. das wär sicher emol de erschti schritt wo ich würd mache.

vill erfolg bi de wiitere planig und gniess es - d`ziit vo de vorberäitig isch so schön!

lg



Saffira  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

@sunny

wow suuuuper schloss Lenzburg isch super schön !!!

mir hürote au im aargau :-) würsch du mir ächt ev. dä name vo dä fotografin verrote? mir sind immer na am sueche und ich gsen amigs de "Wald vor luter Bäum" nume :-) wär mega lieb.

glg und witerhin viel spass bim plane

saffira


*** wir sagen am 06.08.2011 JA ***



Lunalu  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

@ Happyday: danke viu mau für dini liebä wort du hesch mir grad chli d angscht gno! mir möchtä am 21. Mai 2011 Hürate! Ich bin in dr nechi vo Thun ufgwachse... Ob Pfarrer oder freiä redner hani ganz erläch ke ahnig...!Mir si beidi keni Kirchgänger... aber mi grösschti troum isch in Weiss hürate und das mi Papi mich zum altar füert... Da min Schatz en Engadiner isch, kennt er mini Heimat nur fülchtig... Und ich kennä nur diä Kirche ds Amsoldingä! Diä isch ganz schön aber mir wäre o offe für öpis angers...

@ Hase1981 danke ich hoffe das ev. au mini Familie no en vorschlag für e schöni Kirche hätti... und den düemer mal prov. reservierä...

Also wenn öpert ä ganz schöni Kirche cha empfähle ir umgäbig Thun, wär das supper!



Soefeli82

nicht registriert

am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hallo Lunalu

Äs git sehr vil schöni chilchene ir Umgäbig vo Thun
- Scherzligchilche ds Thun bim Schadou
- Kilchä ds Äschi b. Spiez isch sehr schön
- Spiezerchilche isch vo usse o sehr schön, aber vo inne riiiiiiisig gross
- Sigriswil het ä schöni Chilche
- Beatenberg het o ä schöni Chilchä
- Schlosschilchä ds Spiez isch o sehr beliäbt

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



 1 .. 5 6 7 8 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.