Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????
 1 .. 5 6 7 8 9
sunny79  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

He3y Saffira

goh mol uf manutopia.ch go luege. viel spass



Lunalu  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hoi Soefeli... danke für dini Antwort... bi ganz fliessig am organisierä und han ev. e Kirche gfundä... nur dr pfarrer fehlt... aber au dä wärde mir no findä...

liebi grüessli



Soefeli82

nicht registriert

am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Darf me frage, weli chilche ir oberland dir usgsuächt heit?
also pfarrer gits ja dert grad derzuä

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Lunalu  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Mir hei d Kirche ds Amsoldinge usgsuecht... I bin der Touft und Konfermiert wordä aber dä Pfarrer wo dert isch, passt üs leider gar nid! U wäg däm suechä mir einä... Es cha o e Pfarrerin si... Är oder Sie muüesst eifach Bärndütsch redä



elchalten  am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

@ lanula: wir sind auch keine kirchengänger - deshalb verzichten wir bewusst auf die hochzeit in der kirche. schliesslich geht es ja dabei eigentlich, gott um seinen segen zu bitten.
dennoch werde ich in weiss heiraten und wir machen an diesem tag ein fest mit unserer familie und freunden ;-) du siehst, alles sehr ähnlich zur traditionellen kirchlichen hochzeit (einfach ohne pfarrer und kirche).
vielleicht wäre ja eine freie trauung etwas für euch. dann heiratet ihr nicht in der kirche, und dein papi kann dich trotzdem deinem zukünftigen "übergeben".
wer weiss, vielleicht ist dies ja eine überlegung wert für euch. wünsche auf jeden fall viel spass beim planen.

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Soefeli82

nicht registriert

am 16.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Schön! Heit de dir mit der Chilche abklärt, öb dir ä andere Pfarrer chöit mitnäh?

Bispiel mis Schwöschterhärzli: si hei dert ghürate wo si wohnä u dert isch ä super pfarrer gsi, wo churz vor ihrem hochzit inä anderi gmeind isch gange. mit em nöiä pfarrer heisis absolut nid chönne u drum het si der vorhärig pfarrer gfragt, öb är si würd i sire alte gmeind cho trouä. är het gmeint, das d pfärrer underenand sones abkomme hei, dass si das eigentlech nid miächä, aber är bi ihre würd ä usnahm mache, we alli iverstande si. si het när mit der chrichgmeindspresidänti kontakt ufgno u se gfragt öbs guet sig, das der ehemalig pfarrer si troui. Si isch absolut nid begeisteret gsi und mini schwo het bim chrichgmeindrat müässä ga vorsprächä u erklärä wiso das si itz nid der aktuell pfarrer wei!

Aber villich isch ja das ds amsoldinge nid sone sach wiä dert

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Lunalu  am 17.06.2010

Re: Wie wit sit dr mit dr planig liebi 2011 brüt????

Hoi Soefeli82
ja mini Tante macht i derä Kirche no KUW ( das hani gar nid gwüsst) u si het mir gseit das i derä Kirchä so viu Lüt vo überall chömend u dases kes problem sig, zum dr eiget Pfarrer mit ds näh! Iz hoffeni mau dass das aues klappet... Ha geschter no versuecht per Internet öper ds findä! Aber i gloube das isch fasch unmüglech! Iz dueni mau i mim Bekantäkreis umälose... schliesslich wärs guet we mir öpper grad chönnti säge wiä de Pfarrer gsi isch...

@elchalten: Das hei mir üs oscho überleit zum das ganze nid in dr Kirche ds mache! Aber da muesch ja de o wider ä rum oder ä Garte zur verfüegig ha... Ds fescht anschliessend mache mir o mit dr ganze Familie u dä angschtä fründä... es söu öpis ganz eifachs u gmüetlich gä...

liebi grüessli...



 1 .. 5 6 7 8 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.